خبرهای داغ:

آرامش امروز خود را مدیون شهدا هستیم

جانشین فرمانده ی نیروی مقاومت بسیج در سپاه ناحیه سرخه گفت: اگر رشادت طلبی، ایثار، از خودگذشتگی‌ها و جان نثاری‌های شهدا و رزمندگان اسلام در آن روزها نبود، هم اینک آرامش و آسایش در جامعه وجود نداشت.
کد خبر: ۹۳۸۷۲۰۹
|
۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همزمان با هفته بسیج دانش آموزی و بزرگداشت یاد و خاطره شهدا دانش آموز و فرهنگی  ویژه برنامه سرکشی از خانواده معظم شهدای دانش آموز سعید حسنان و مهدی اشرف با حضور سرگرد حمید بافتی جانشین فرمانده ی نیروی مقاومت بسیج در سپاه ناحیه سرخه و جمعی دیگر از مسولین آموزشی و فرهنگی شهرستان به همت حوزه بسیج دانش آموزی ولایت سرخه برگزار شد.

در این برنامه سرگرد حمید بافتی در جمع خانواده شهدا اظهار کرد: همه وظیفه داریم در مسیر ارزش های الهی شهدا که در عرصه های مختلف به ملت ایران درس ایستادگی و مقاومت دادند حرکت کنیم.

او افزود: اگر رشادت طلبی، ایثار، از خودگذشتگی‌ها و جان نثاری‌های شهدا و رزمندگان اسلام در آن روزها نبود، هم اینک آرامش و آسایش در جامعه وجود نداشت، از این رو خلوص پاک آن شهدا و قطره خونی که در مسیر انقلاب اهداء کرده‌اند با هیچ چیزی قابل مقایسه نیست.

جانشین فرمانده ی نیروی مقاومت بسیج در سپاه ناحیه سرخه بیان داشت: یکی از دلایلی که دشمنان ایران به دنبال تبدیل کردن ارزش‌های ما به ضد ارزش هستند، وحشتی است که از ترویج فرهنگ شهداست که نشأت‌ گرفته از فرهنگ عاشورا است و ما موظفیم با برگزاری یادواره شهدا، فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان انتقال دهیم چرا که یکی از مهم‌ترین عواملی که می‌تواند جوانان ما را از هجمه‌های فرهنگی دشمنان حفظ کند نهادینه‌سازی ارزش‌ها و دستاوردهای دفاع مقدس در جامعه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها