خبرهای داغ:

مدارس عبادتخانه است

شاهرود_امام جمعه بیارجمند با اشاره به اینکه، علم در کودکی مانند نقش بر سنگ است و در پیری مانند نقش بر آب، افزود: مدارس عبادتخانه هاست و علم مهم و جایگاه آن رفیع است.
کد خبر: ۹۳۸۷۰۹۳
|
۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام والمسلمین محمد احمدی در نشست کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی منطقه بیارجمند شهرستان شاهرود با تبریک هفته بسیج دانش آموزی با اشاره به اهمیت مسئله آموزش در کنار پرورش اظهار کرد: تزکیه و پاکی و پاکیزگی سبب می‌شود که آموزش اثرگذار باشد و آنچه ما آموزش دهیم در صفحه پاک و سفید نقش ببندد.
او با اشاره به احادیثی از پیامبر اکرم (ص) افزود: رسول الله (ص) تاکید می‌کند بر شما باد به دانش آموزان و نونهالان که صفحه دل آن‌ها پاک است و باید آن‌ها را آموزش داد.
امام جمعه بیارجمند با اشاره به اینکه، علم در کودکی مانند نقش بر سنگ است و در پیری مانند نقش بر آب، افزود: مدارس عبادتخانه هاست و علم مهم و جایگاه آن رفیع است.
او با اشاره به سخن امام در مورد شهید فهمیده اظهار کرد: امام در بیان خود شهید فهمیده را رهبر معرفی کرد چرا که مملکت را آزاد کرد.
حجت الاسلام موسوی معاونت تعلیم و تربیت سپاه شاهرود با گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان تسخیر لانه جاسوسی بر تداوم راه شهدا و امام راحل تاکید کرد و افزود: دغدغه ولایت تربیت جوان مومن انقلابی پای کار است و در سند اعتلای بسیج نیز این مهم مورد توجه است.
او با اشاره به نظام صالحین در بسیج به رویکرد جدید با استفاده از روحانیون در مساجد با پیوند مدارس و مساجد اشاره کرد و گفت: دوره توانمندسازی برای استفاده از ظرفیت روحانیون و کمک خانواده‌ها در راستای پرورش نیرو‌های انقلبی و سرباز امام عصر (عج) مورد توجه است.
موسوی تصریح کرد: باید همه نهاد‌های متولی فرهنگی در این راستا تلاش کنند تا بتوانیم توطئه‌های دشمنان بر علیه نسل نوجوان و جوان را خنثی نماییم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار