خبرهای داغ:

برگزاری کمیته پشتیبانی بسیج دانش آموزی بیارجمند+ تصاویر

شاهرود_کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی منطقه بیارجمند شهرستان شاهرود با حضور مسئولین بسیج دانش آموزی شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۸۷۰۸۰
|
۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴

به گزارش خبرنگار بسیج، در این نشست که معاونت بازرسی، تعلیم و تربیت سپاه ناحیه شاهرود و مسئولین بسیج دانش آموزی حوزه‌های ایمان و کوثر و بسیج جامعه زنان و بسیج رسانه شهرستان و امام جمعه، بخشدار، ریاست آموزش و پرورش و مسئول بسیج فرهنگیان بخش بیارجمند در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش بیارجمند حضور داشتند، صالحی رئیس اداره آموزش و پرورش بیارجمند در سخنانی با خیرمقدم و تبریک هفته بسیج دانش آموزی با بیان اینکه تعلیم و تربیت و روشنگری در نزد خداوند دارای اهمیت والایی است و همه باید در این مسیر گام بردارند، به اجماع مسئولین در منطقه بیارجمند برای کار‌های فرهنگی و تربیتی اشاره کرد و افزود: با اجماع روحانیت و مساجد و پایگاه‌های بسیج و مدارس همه در امر تعلیم و تربیت دخیل هستند و فعالیت دارند و ایت توازن در همه مناطق این بخش برقرار است.
او با تاکید بر اهمیت آموزش در کنار پرورش گفت: در این بخش با توجه به پراکندگی روستا‌ها الگو‌های متنوعی را در بحث آموزش در مدارس طراحی کرده ایم و کار‌های فرهنگی متناسب با روستا‌ها برنامه ریزی و اجرا می‌شود.
ریاست آموزش و پرورش منطقه بیارجمند بر حضور با محتوا و اثرگذار بسیج دانش آموزی و نقش آفرینی در مدارس را مورد تاکید قرار داد.
علی اکبر اشرفی فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی ایمان شاهرود نیز در این نشست با گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی بر ارتباط بیشتر آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی تاکید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار