خبرهای داغ:
مدیر آموزش وپرورش نهاوند:

هدف از یادواره‌‌های شهدا آشنایی دانش‌آموزان با سیره و منش شهداست

نهاوند-مدیر آموزش وپرورش نهاوند گفت: هدف از برگزاری یادواره‌ شهدا، آشنایی هرچه بیشتر دانش‌آموزان با سیره و منش شهدا و زنده نگه داشتن یاد شهداست.
کد خبر: ۹۳۸۶۷۴۹
|
۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمدحسین دارایی در جلسه هماهنگی یادواره شهدای دانش‌آموز شهرستان نهاوند با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز و فرهنگی در شهرستان نهاوند هر ساله به صورت باشکوه برگزار شده است، اظهار داشت: این یادواره‌ها در چند سال اخیر تحت عنوان «لاله های روشن» از آبان تا بهمن ماه به صورت مستمر در مدارس شهرستان نیز برگزار می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه هدف ما از اجرای این یادواره‌ها آشنایی هرچه بیشتر دانش‌آموزان با سیره و منش شهدا و زنده نگه داشتن یاد شهدا، به خصوص شهدای دانش‌آموز است، بیان داشت: با توجه به اینکه دوره نوجوانی دوره‌ای بسیار حساس است، بنابراین انتخاب الگوی مناسب در این دوره برای دانش‌آموزان بسیار مهم است.

مدیر آموزش وپرورش نهاوند ادامه داد: در دوره جنگ تحمیلی دانش‌آموزان درس و مدرسه را رها کردند و با حضور در جبهه‌های جنگ، صحنه‌های بسیار زیبایی از ایثار، رشادت، فداکاری و ازخودگذشتگی را به جای گذاشتند که لازم است امروزه با توجه به تهاجم فرهنگی که از طرف دشمن صورت پذیرفته است، این الگوهای معنوی هرچه بیشتر به دانش‌آموزان شناسانده شوند.

وی تاکید کرد: برگزاری یادواره شهدای دانش آموز، هم تکریم مقام شامخ شهدا و هم معرفی آنان به دانش‌آموزان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار