مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه زنجان:

اقدام جهادی و نيت ديني وجه تمایز نیروهای مسلح ایران با سایر نیروهای نظامی دنیاست

زنجان-مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه زنجان گفت:اقدام جهادی و نيت ديني وجه تمایز نیروهای مسلح ایران با سایر نیروهای نظامی دنیاست.
کد خبر: ۹۳۸۶۶۰۴
|
۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ همايش نماز با شعار «نماز نماد قدرت و اقتدار معنوی سپاه» با حضور آیت‌الله علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، حجت الاسلام حسن بیگدلی نماینده ولی فقیه در سپاه ، سردار عباسی فرمانده تیپ 36 انصارالمهدی (عج)و جمعی از مسئولین استانی و پاسداران در محل سالن نور اين استان برگزار شد. 

 

اقدام جهادی و نيت ديني وجه تمایز نیروهای مسلح ایران با سایر نیروهای نظامی دنیاست



حجت الاسلام حسن بیگدلی در ابتداي اين مراسم با اشاره به برگزاری کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان با بيان اينكه كنگره شهدا تجربه گران سنگی بود ،اظهار كرد: به همت مردم مومن و انقلابي زنجان و تلاش هاي مسئولين اين كنگره با حضور سردار سلامی؛ فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با قوت و زیبا برگزار شد. 

 

وی در ادامه با قدردانی از همه مسئولین و دبیر کمیته های کنگره، عنوان کرد :از تمام دست اندرکاران قدردان هستیم و دست آن ها را میبوسم. 

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان افزود:سپاه با نماز به وجود آمد و دوام و استمرار آن نیز با نماز است، همانطور که نهضت امام حسین (ع) و پیامبر اسلام (ص) چنین است.

 

این مسئول با بیان اینکه پیامبر اکرم (ص) نهضت خود را با نماز آغاز کرده است، بیان داشت :ایشان با ورود به مدينه منوره در مسجد النبی نماز و دستورات ديني را برپا کردند. 

 

حجت الاسلام بیگدلی با اشاره به تفاوت نیروهای مسلح ایران اسلامی و سایر کشورهای جهان، گفت :دینی، جهادی و خدایی بودن نیروهای مسلح ایران اسلامی موجب تمایز آن ها شده است. 

 

وی تصريح كرد: به طور متوسط ساليانه ٤٥ جلسه  در باب موضوع نماز درسطح استان برگزار می‌شود.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان با اشاره به برنامه های برگزار شده در راستای بحث نماز، عنوان کرد:برگزاری نماز جماعت در دوران بیماری کرونا ویروس با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، بروزرسانی سیستم های صوتی و تصویری جهت برگزاری نماز، فضا سازی در بحث برنامه های ملی، انقلابی و ابلاغی و غیر ابلاغی، احکام شرعی و فرعی، برنامه های سیاسی و اجتماعی و امر به معروف، برگزاری مسابقه های مختلف در راستای نماز، تجلیل از کارکنان و سربازان، قاریان و مکبران و گروه‌های سرود و هادیان سیاسی، برگزاری برنامه ها و نماز جماعت در حسینیه های بازو جوار شهدای گمنام از جمله برنامه‌های برگزار شده است.

 

وی در ادامه با اشاره به دیگر برنامه های برگزار شده، بیان کرد :برپایی جشن تکلیف برای فرزندان پاسدارها، برگزاری نشست های توجیهی برای سربازان جدید الورود، فضا سازی معنوی و تبلیغی، فضا سازی مراسم های ملی و مذهبی، اجرای مسابقات فرهنگی نهج‌البلاغه، تولید محتوا در فضای مجازی و استخراج 100 هزار عنوان یا موضوع در خصوص بحث انتخابات، توزیع اقلام فرهنگی از دیگر موارد برنامه های برگزار شده در راستای بحث نماز است. 

 

حجت الاسلام بیگدلی در پایان با اشاره به برگزاری تجمع 13 آبان ماه سال جاری، خاطرنشان کرد : اجتماع عظیم ضد استکباری به مناسبت 13 آبان در اين روز با حضور و سخنرانی حجت الاسلام ابوترابی، امام جمعه موقت تهران برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار