مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

خدمت رسانی مسئولین موجب رضایتمندی مردم و خداوند متعال خواهد شد

سرهنگ پاسدار حسن نکویی گفت: با هدف حل مشکلات مردم و به منظور کنترل و مصرف بهینه برق در استان سیستان و بلوچستان، رزمایش طرح شهید عباسپور توسط سپاه و بسیج و قرارگاه مرکزی بسیج وزارت نیرو برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۸۶۵۲۷
|
۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان، جلسه ی بررسی نتایج طرح شهید عباسپور با حضور مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان و برخی از مدیران دستگاههای اجرایی استان در زاهدان برگزار شد.


خدمت رسانی مسئولین موجب رضایتمندی مردم و خداوند متعال خواهد شد

مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ضمن تشکر و قدردانی از اقدامات صورت گرفته در زمینه کاهش الگوی مصرف برق گفت: از ابتدای شروع پیک بار جلسات متعدد میان سازمان بسیج کارمندان و فرماندهان پایگاههای ادارات در خصوص فرهنگ سازی کاهش مصرف برق برگزار و نسبت به رعایت موارد لازم و رصد و پایش ادارات اقدامات لازم صورت پذیرفت به طوری که مجموع این اقدامات و مدیریت مناسب مصرف انرژی موجب گذر موفق از پیک بار امسال شد.



سرهنگ پاسدار حسن نکویی افزود: سپاه و بسیج با دارا بودن نیروی عظیم و توانمند و با هدف حل مشکلات مردم با اجرای رزمایش طرح شهید عباسپور به منظور کنترل و مصرف بهینه برق در استان ورود کرد تا هم جریان برق مشترکین و مراکز بهداشتی و درمانی و هم صنایع و کارخانجات برقرار باشد.

وی در ادامه وضعیت استان سیستان و بلوچستان را نسبت به سایر استان ها مطلوب ارزیابی نمود و بر تداوم فرهنگ سازی و ایجاد ذهنیت در بین افراد جامعه تاکید کرد و از همه ی دست اندرکاران این طرح تشکر و مجموع این اقدامات را موجب رضایتمندی مردم و خداوند متعال بیان کرد.

خدمت رسانی مسئولین موجب رضایتمندی مردم و خداوند متعال خواهد شد

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه از همدلی و همراهی مجموعه سپاه و بسیج در اجرای طرح شهید عباسپور تشکر و اقدامات صورت گرفته و اتخاذ تصمیمات لازم توسط مسئولان کشوری و به دنبال آن انعقاد تفاهم نامه در خصوص تغییر ساعات کاری صنایع را جهت گذر از این شرایط مهم دانست.

خلیل عوض زاده افزود: طولانی بودن پیک امسال و رشد ۲۰ درصدی آن نسبت به سال گذشته و وجود رمز ارزها موجب ایجاد محدودیت در ارائه خدمات گردید که با توجه به اهمیت موضوع و مدیریت مناسب، مانع از بروز خاموشی شد.

گفتنی است در پایان از دستگاههای اجرایی برتر در زمینه ی کاهش مصرف انرژی با اهدای لوح، تقدیر و تشکر به عمل آمد.

ارسال نظرات