همایش نماز در شهرستان زهک برگزار شد

زهک/ همایش نماز با حضور فرماندهان پایگاه ها و ائمه جمعه و جماعت در سالن ارشاد اسلامی شهرستان زهک برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۸۶۲۹۲
|
۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴

به گزارش خبرنگار بسیج از زهک، به همت روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج سپاه زهک همایش نماز در سالن ارشاد اسلامی شهرستان زهک با حضور فرماندهان پایگاه ها و ائمه جمعه و جماعت برگزار شد.

سرهنگ پاسدار محمد حیدری راد ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و سالگرد شهید نوجوان حسین فهمیده با اشاره به اهمیت و جایگاه نماز، گفت: نماز ستون دین است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زهک افزود: کسی که سر نماز می‌رود بی‌نهایت کوچک به بی‌نهایت بزرگ وصل می‌شود، همین که وصل به یک قدرت غیبی شدیم، بزرگ می‌شویم، مثل قطره که وصل به دریا شد، دریا می‌شود، بچه تنها که در کوچه راه می‌رود اگر کسی نگاهش کند، ممکن است بترسد. اما وقتی دستش را در دست پدرش گذاشت، پشتش گرم می‌شود.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین پوراندخت اظهار داشت: کسانی که نماز را ترک می کنند و به نماز بی اعتنایی می کنند در حقیقت از بندگی خدا فاصله می گیرند، و انسانی که از بندگی خدا فاصله بگیرد مثل کسی است که در حال افتادن از طرف آسمان به زمین است.

امام جمعه شهرستان زهک افزود: افرادی که اهل نماز نیستند درون و روان این افراد، دائماً در حال اضطراب و استرس است.

این مسئول یکی از گناهان کبیره که از زبان امام رضا(ع) بیان شده است را گناه انسانی که از روی عمد نماز نمی خواند دانست و بیان کرد: خواندن نماز قضا، تکلیف خواندن نماز را از انسان ساقط می کند، اما آثار نماز اول وقت است که انسان می تواند به وسیله آن بر هوای نفس خود پیروز شود.


وی درایان تصریح کرد: والدین باید با زبان نرم و با ملایمت، فرزندان خود را نسبت به انجام فریضه نماز تشویق کنند و از اصرار بی مورد پرهیز کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار