همایش نماز در شهرستان مهرستان برگزار شد

مهرستان/ نخستین همایش نماز با حضور روحانیون شیعه و سنی، سران طوایف و مسئولان شهرستانی در مهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۸۵۸۰۴
|
۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۲

به گزارش خبرنگار بسیج ازز مهرستان، همایش نماز با حضور روحانیون تشیع و تسنن،حسین نکویی فرمانده سپاه،حاج آقا خوش رو نماینده ولی فقيه سپاه،عبدالناصردرازهی معاون فرماندار، سپاهی بخش دار مرکزی و بیرک، شورای اداری،معتمدین،فرهنگیان،عموم مردم در مهرستان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار حسین نکویی در این همایش گفت: این همایش برای نخستین بار در سطح شهرستان برگزار شده و نیاز یک جامعه اسلامی به همچین همایش‌های برای اهمیت و جایگاه این فریضه الهی می باشد،دین اسلام و قرآن برای اقامه نماز اول وقت به مسلمان تاکید زیادی داشته و تفاوت یک انسان کافر و مومن در نماز است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان افزود:خانواده ها برای پایبندی فرزندانشان به نماز،از دوران ابتدایی آنها را تشویق به نماز خواندن کنند زیرا این عمل باعث می‌شود که فرزندان در سنین بالاتر به اهمیت این فریضه الهی بیشتر پی ببرند و عمل کنند زیرا عامل بروز همه بزهکاری ها و فحشا درجوامع از بی نمازی و بی دینی سرچشمه می گیرد.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان نیر در این مراسم گفت: دین اسلام برپایه نماز بنا شده و خداوند به وسیله پیامبران و رسولان مردم را برای عبادت و بندگی و دین یکتا پرستی دعوت کرده، بزرگان درگذشته برای گسترش دین مبین اسلام سختی ها فراوان متحمل شده و به شهادت رسیده اند،لذا والدین،معلمین،روحانیون،علما وظیفه سنگینی در تشویق فرزندان برای پایبندی و اهمیت دادن به نماز را دارند.

حجت الاسلام وحید خشرو خاطر نشان کرد: اقامه نماز در اول وقت و با جماعت هزاران برابر از نماز فرادا،نزد خداوند متعال ارزش و پاداش دارد،کارکنان ادارات،فرهنگیان وعموم مردم نماز را در سرلوحه زندگی و امورات خود قرار دهند،به وسیله نماز همه مشکلات و گرفتاری ها حل می‌شود زیرا بهترین زمان راز و نیاز با خداوند باری تعالی هنگام اقامه نماز است.

گفتنی است در پایان این همایش از حاملان قرآن و شرکت کننده گان در مسابقه نقاشی نمازتجلیل بعمل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار