خلق لحظه های دیدنی توسط گروه جهادی بسیج جامعه زنان کهگیلویه و بویراحمد در روستای "مرد خدا"

اردوی جهادی گروه جهادی شهیدان هادی پور بسیج جامعه زنان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در روستای «مرد خدا» شهرستان بویراحمد برگزار شد و لحظات خوشی را برای مردم این روستا بوجود آورد.
کد خبر: ۹۳۸۵۷۵۱
|
۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسبج کهگیلویه و بویراحمد،مسئول بسیج جامعه زنان سپاه فتح استان در حاشیه این آیین گفت؛ اردوی جهادی به روستای محروم «مرد خدا» توسط گروه جهادی شهیدان هادی پور بسیج جامعه زنان و با همکاری کمیته خادمین شهدای خواهر استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

سیده ماه منیر گرجی زاده گفت: اردوهای جهادی، امروز مصداق مبارزه در خط مقدم با جنگ نرم هستند که خودسازی از اهداف اصلی برگزاری این نوع اردوها است.

در ادامه خدیجه هادی پور جانشین بسیج جامعه زنان و مسؤل گروه جهادی شهیدان هادی پور نیز بیان کرد: جهادگران به منظور تقویت و ارتقای سطح آموزشی، تربیتی مردم این روستا، برنامه‌های فرهنگی و معرفتی با موضوعات سبک زندگی، تربیت کودک، زن موفق، مشاوره های فردی و گروهی، کار با کودک برگزار کردند.

وی افزود: از برنامه‌های جانبی این اردوی جهادی می‌توان به برگزاری جشن میلاد حضرت رسول اکرم(ص) و میلاد امام جعفر صادق (ع) و توزیع بسته های معیشتی و نوشت افزار بین مردم و دانش آموزان این روستای محروم اشاره نمود.

زهرا شمسی مسئول نیروی انسانی و جهادی بسیج جامعه زنان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: تعدادی از جوانان مخلص و پای کار ارزش‌ها با همکاری کمیته خادمین شهدای خواهر استان کهگیلویه و بویراحمد در روستای محروم «مرد خدا» حضور یافتند و خدمات مختلفی را به مردم این منطقه به ارائه دادند.

وی ضمن دعوت به همکاری در این نوع اردوهای جهادی افزود: یکی از شیوه‌های مهم در امر خودسازی و جهاد با نفس آن هم در دوران جوانی، شرکت در همین اردوهای جهادی است.

وی گفت: از مسئولین و خیرین محترم در این امر خداپسندانه دعوت می‌کنم تا با حمایت و همکاری خود، در امر برگزاری اردوهای جهادی، جهت محرومیت زدایی بخشی از مشکلات روستاها کمک لازم را داشته باشند.

روستای مرد خدا از توابع بخش کبگیان شهرستان دنا که در ۴۵ کیلومتری شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده و بیش از ۱۰۰ خانوار جمعیت دارد.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
آخرین اخبار