نماز پرچم اسلام است

زابل/ جلسه هماهنگی همایش نماز در سطح نیروهای مسلح زابل باحضور فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان زابل برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۸۵۵۸۷
|
۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از زابل،  جلسه هماهنگی همایش نماز در سطح نیروهای مسلح با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی در سالن جلسات ستاد ناحیه مقاومت بسیج سپاه زابل برگزار شد .

حجت الاسلام والمسلمین رضا محمدزاده سرحدی در این جلسه به اهمیت نماز بویژه نماز جماعت در سطح جامعه به ویژه در بین  نسل جوان اشاره  کرد و گفت: در اسلام نماز از جایگاه ویژه و منزلت بسیار رفیع و ولایی برخوردار است و موضوعی مهمتر از نماز وجود ندارد .

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه زابل با اشاره به این مطلب که در قرآن بیش از صد آیه در مورد نماز و مسائل مربوط به آن می باشد، در سیره نبوی و اهل بیت(ع) نیز هیچ مسئله ای به اندازه نماز دارای اهمیت و سفارش نمی باشد، افزود: نماز پرچم اسلام، کلید بهشت، میزان سنجش اعمال، بهترین و محبوب ترین اعمال نزد خداوند، معراج مومن، زینت اسلام، جواز عیور از صراط، سلاح مومن علیه کفر، نور چشم مومن و بالاترین جهاد و هجرت می باشد .

سرحدی در پایان تصریح کرد:  جایگاه نماز در دین مانند جایگاه سر در بدن است و در روایت داریم نماز برترین واجبات بعد از شناخت خداوند است واین چیزی است که در روز قیامت بنده بر آن محاسبه می شود اگر نماز پذیرفته شد سایر اعمال نیز پذیرفته می شود .

در ادامه جلسه مقر شد یگانهای مسلح شهرستان در روز برگزاری همایش نماز به همراه نیروهای پایور رده ها شرکت کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار