مریم کیخائی گفت:

وحدت دنیای اسلام عجز وناتوانی دشمنان این دین آسمانی و رشد و ترقی مسلمانان را در پی خواهد داشت

زاهدان/ خواهران بسیجی مداح در روز میلاد حضرت محمد(ص) و امام صادق(ع ) از خانواده یکی از متربیان مداح سازمان بسیج مداحان و همسر یکی از برادران اهل سنت در زاهدان دیدار کردند.
کد خبر: ۹۳۸۵۱۶۹
|
۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۱

خواهر بسیجی رضایی گفت: بنده در خانواده ای شیعی مذهب چشم به جهان گشودم و با تربیت شیعی رشد یافتم پس از ازدواج هم همسرم اجازه دادند برهمین مذهب باقی بمانم .

وی از رفتار نیک ومهربانی که در این چند سال همسر و خانواده همسرش با او داشتند یاد کرد وافزود :حاصل این ازدواج سه فرزند دو دختر و یک پسر است .

این خواهر بسیجی با بیان اینکه مراسم عزاداری امام حسین(ع ) در ایام محرم در منزلشان برگزار میشود، تصریح کرد: رنگ و بوی معنوی توسلات اهل بیت(ع )در زندگی خانوادگی ام همواره جاری و ساری بوده است.

دلارامی از خواهران پیشکسوت سازمان بسیج مداحان گفت: سالها در کنار اهل تسنن زندگی کردیم و آنچه امروز از آن به عنوان جمعیت واحد شیعه و سنی می توان یاد کرد در سایه همین اتحاد و برادری به وجود آمده است.
 

اله دری مسئول حلقه های ذاکرین بسیج مداحان نیز گفت: مسئله وحدت تنها به شیعه و سنی بودن افراد نیست بلکه تمامی قومیتها و مذاهب اسلامی را شامل می شود.

کیخائی مسئول واحد خواهران سازمان بسیج مداحان استان سیستان وبلوچستان؛ ضمن خرسندی از همزیستی در کنار قوم غیور بلوچ وحدت را در دین اسلام دارای جایگاهی ویژه دانست واظهارکرد: در قرآن کریم نیز آیات فراوانی این مهم را مورد تأکید قرار داده‌اند.

وی تصریح کرد: امروز همه عقلای جامعه اسلامی می‌دانند که استکبار جهانی به دنبال تفرقه در دنیای اسلام است و اگر آن‌ها بتوانند در این نقشه شوم موفق شوند، ضربه بزرگی بر اسلام و پیکره اسلام خواهند زد و ناکامی این تفرقه افکنی دشمنان هوشیاری بیش از پیش همه مسلمانان در هر قوم و ملیتی را می طلبد. در واقع وحدت دنیای اسلام عجز وناتوانی دشمنان این دین آسمانی و رشد و ترقی مسلمانان را در پی خواهد داشت.

وی در ادامه افزود: به حمدلله مردم این منطقه سالیان طولانی است که کنار هم با صلح و آرامش زیسته اند و در مراسم شادی و غم همدیگر علیرغم تفاوتهای فرهنگی حضور داشته اند و این وحدت و همبستگی مرهون مشترکات مذهبی که از مهمترین این مشترکات وجود مقدس نبی اکرم(ص) به عنوان پیامبر رحمت و اخوت میان اقوام مختلف جهان است .

کیخائی ابراز امیدواری کرد: ان شاء الله با یکی شدن دلها در همه جهان هستی، مقدمات ظهور منجی عالم، آخرین موعود الهی حضرت مهدی(عج) فراهم شود و بشریت در زیر پرچم عدالت حجت بن الحسن ارواحناه فداء به امت واحده ای که قرآن از آن یاد کرده است تبدیل شود.

ارسال نظرات