تجلیل از نوگلان حسینی در زاهدان

زاهدان/ به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت و ولادت با سعادت حضرت محمد(ص) مراسم تجلیل از نوگلان حسینی با حضور رئیس سازمان بسیج مداحان کشور در زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۸۴۷۷۳
|
۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، در راستای گرامیداشت هفته وحدت مراسم تجلیل از نوگلان حسینی با حضور رئیس سازمان بسیج مداحان کشور در زاهدان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار یوسف ارجونی در این مراسم ضمن تشکر و خدا قوت از مسئول سازمان بسیج مداحان استان سیستان و بلوچستان گفت:  برپایی کلاس های آموزشی نوگلان حسینی یکی از بهترین کارهایی است که توسط سازمان بسیج مداحان در سطح کشور در حال اجرا می باشد.

وی با اشاره به این مطلب که آموزش نوگلان حسینی فرصتی برای تربیت مداح تراز انقلاب اسلامی در آینده می باشد تصریح کرد: در این کلاس‌ها افرادی که به حرفه مداحی علاقه‌مند هستند حضور دارند و در این راستا سعی بسیج مداحان است که نوجوانان با شرکت در این کلاسها آموزشهای لازم مدح خوانی و نوحه خوانی را آموزش می بینند تا در آینده یک مداح متعهد انقلابی تربیت شوند.

این مسئول با تاکید بر این مطلب که وظیفه بسیج مداحان آن است که در هر جایی از جامعه ستایشگری نیاز باشد،این قشر ورود پیدا می‌کند ادامه داد: بسیج مداحان تمرکز خودش را روی سه محور بصیرت افزایی، توانمندسازی و تربیت مداح انقلابی و مباحث آموزشی و محتوا قرار داده است.

گفتنی است در پایان این مراسم از تعداد 10 نفر از نوگلان حسینی که در سال گذشته در مسابقه مجازی هفته بسیج و ایام فاطمیه شرکت کردند تجلیل و قدردانی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار