وحدت و همگرایی رویای تفرقه‌افکنی دشمنان را نقش برآب می‌کند

مهرستان/ حجت الاسلام خوشرو گفت:باید با شناخت سیاست‌های دنیای استکبار و شناخت هویت تاریخی، دینی و اسلامی خود و با وحدت و همگرایی در برابر رویای تفرقه‌افکنی دشمنان در جامعه اسلامی ایستاد و از آرمان‌های ناب اسلام دفاع کرد.
کد خبر: ۹۳۸۴۴۶۹
|
۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱

به گزارش خبرنگار بسیج از مهرستان، حجت الاسلام وحید خوشرو درجمع دانش آموزان مهرستانی با تبریک بهارعلم و دانش وفرارسیدن هفته وحدت به مناسبت میلاد باسعات پیامبرمکرم اسلام(ص) و امام جعفرصادق(ع) به دانش آموزان گفت: باید با شناخت سیاست‌های دنیای استکبار و شناخت هویت تاریخی، دینی و اسلامی خود و با وحدت و همگرایی در برابر رویای تفرقه‌افکنی دشمنان در جامعه اسلامی ایستاد و از آرمان‌های ناب اسلام دفاع کرد.

وی بیان کرد: اگر در تاریخ جستجو کنیم و به گذشته های تاریخی و پیشینه تاریخ اسلام باز گردیم، متوجه تبلور عینی وحدت اسلامی حتی در سال‌های نخست بعثت پیامبر (ص) و پس از هجرت ایشان از مکه به مدینه و انعقاد پیمان برادری یا عقد اخوت بین مهاجر و انصار می شویم که این عقد اخوت از اولین نشانه های تحکیم مودت و همدلی بین مسلمان‌­ها است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان افزود:امروز دشمنان با ابزارهای مختلف ازجمله شبهه افکنی واختلاف افکنی بین امت اسلامی وپشتیبانی وحمایت مالی وتسلیحاتی ازگروه های افراطی دراسلام وعملیات های انتحاری وجنگ تبلیغاتی ورسانه ای بدنبال تقرقه بین امت اسلام هستند.

 این مسئول ادامه داد: بهترین ابزاربرای خنثی کردن نقشه های شوم دشمنان علما و دانشمندان هستند که با روشنگری ودعوت وحدت میتوانند نقشه های شوم دشمنان راخنثی کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار