خبرهای داغ:

احیای بیش از ۸۳۰ واحد راکد در سال جاری در کشور/کاهش بروکراسی اداری سبب رونق تولید

شاهرود_مدیرعامل صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: بیش از ۸۳۰ واحد راکد در سال جاری تاکنون احیاء شده و به چرخه تولید بازگشتند.
کد خبر: ۹۳۸۴۰۵۰
|
۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۴

احیای بیش از ۸۳۰ واحد راکد در سال جاری در کشور/کاهش بروکراسی اداری سبب رونق تولیدبه گزارش خبرنگار بسیج، علی رسولیان در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان در شرکت سیم و کابل مغان شاهرود، از تلاش‌های جهادگونه واحد‌های اقتصادی و فعالان این بخش که در شرایط تحریم، حافظ اشتغال و اقتدار نظام بودند، تقدیر و تشکر کرد و افزود: ۴ طرح در حال رُشد صنعتی و تولیدی در شاهرود امروز مورد بازدید قرار گرفت، که نشان از توسعه صنعت و سهم صنعت از اشتغال دارد.
او با بیان اینکه ما امروز عمق تولید داخلی خود را افزایش داده ایم و صادرات واحد‌های تولیدی و صنعتی ما رشد پیدا کرده است، گفت: ما تلاش می‌کنیم تا دستورالعمل‌ها را کاهش داده تا صاحبان صنعت ما دچار بروکراسی اداری نشوند و تولید رونق یابد.
معاون وزیر صمت با اشاره به اینکه در شهرستان شاهرود ۱۸۰ هکتار شهرک صنعتی در حال توسعه است و زیرساخت‌های آن فراهم شده است، اظهار کرد: طی ۲ الی ۳ ماه آینده، بهره برداری از فاز توسعه شهرک صنعتی شاهرود اجرایی می‌شود.
رسولیان تصریح کرد: شهرک صنعتی جدیدی برای شهرستان شاهرود مکان یابی و مصوب شده است که با اخذ مصوبه دولت، راه اندازی می‌شود.
او گفت: مشکل آب و برق امری است که در بحث زیرساخت‌های اولیه راه اندازی صنعت در استان، مطرح است و برنامه‌های مختلفی برای حل این مشکل در دستور کار سازمان قرار دارد.
مدیرعامل صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با اعلام آمادگی برای استفاده از پساب شهری برای توسعه صنعت در سمنان و شاهرود، گفت: حمایت از صنایع کوچک و متوسط در دستور کار ما قرار دارد که این‌مهم در شهرستان شاهرود نیز اجرایی می‌شود.
او عنوان کرد: احیاء واحد‌های راکد در وزارت صمت، مورد تاکید قرار داشته و امیدواریم بتوانیم از ظرفیت فعلی موجود به جای ایجاد واحد جدید، استفاده کرده و تولید و اشتغال را رونق بخشیم.
رسولیان تاکید کرد: بیش از ۸۳۰ واحد راکد در سال جاری تاکنون احیاء شده و به چرخه تولید بازگشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار