خبرهای داغ:
در نشست تربیت تعالی حوزه شهید فهمیده

تجلیل ازمدیران و فرماندهان برتر واحدهای بسیج دانش آموزی نایین

با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نایین جمعی از مدیران و فرماندهان برتر واحدهای بسیج دانش آموزی شهید فهمیده نایین مورد تشویق قرار گرفتند.
کد خبر: ۹۳۸۳۵۰۱
|
۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از نایین" در جلسه نشست تربیت تعالی حوزه شهید فهمیده نایین 15 نفر از مدیران و فرماندهان برتر واحد های بسیج دانش آموزی شهید فهمیده توسط فرمانده ناحیه مورد تشویق قرار گرفتند.

سرهنگ دوم پاسدار الیاسی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نایین قبل از آیین تجلیل از فعالان بسیج ،طی سخنانی کوتاه با اشاره بر نقش معلم در جامعه گفت : هر معلمی، با هر تخصصی که دارد باید در مسیر رشد و شکوفایی علمی دانش آموزانش ، یگ نگاه تربیتی خاص داشته باشد.

سرهنگ الیاسی علم و پژوهش را ،از مهمترین نکات بیان شده توسط مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب برشمرد و گفت : عزت و قدرت در گرو پیشرفت علم و پژوهش است و آموزش و پرورش قسمت عمده ای از این مسئولیت را عهده دار می باشد.

وی در ادامه خطاب به حاظرین در جلسه گفت : اگر می خواهید در برابر دشمن بایستید و قادر به مقاومت در برابر قدرتهای جهانی باشید باید دنبال رشد علمی بوده و فرهنگ جهاد علمی را در سطح مدارس و آموزشگاهها ترویج دهید.

وی در پایان شهید چمران را نمونه ای از شهدای دانشمندی معرفی کرد که در کنار تحصیل علم و دانش از نظر ایمان و تقوا به درجه بالایی دست یافته بود

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار