برگزاری میز خدمت جهادی سازمان بسیج ادارات با همکاری کمیته امداد استان در پیچاب باشت

میز خدمت جهادی سازمان بسیج کارمندان و ادارات کهگیلویه و بویراحمد با همکاری کمیته امداد امام خمینی ره استان در منطقه پیچاب باشت اجرا شد.
کد خبر: ۹۳۸۳۳۳۰
|
۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، در ادامه برگزاری میز خدمت جهادی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کهگیلویه و بویراحمد، قائم مقام وجمعی از همکاران ایشان به اتفاق مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان از مناطق محروم پیچاب باشت بازدید کردند.

مسئول سازمان بسیج کارمندان و ادارات کهگیلویه و بویراحمد گفت؛ در این سفر یک روزه از وضعیت منطقه، مشکلات مردم ونیازمندیهای آنها مورد بازدید به‌عمل آمد و تعداد 80 کیسه آرد و80بسته معیشتی بین اهالی منطقه توزیع شد.

سزهنگ پاسدار ارژنگ تندپور افزود؛ در ادامه مقرر شد آن عده از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) که نیاز  و تمایل به احداث منزل مسکونی دارند با مراجعه به امداد باشت جهت احداث اقدام لازم به عمل آید.
وی گفت؛ همچنین آن عده از افرادی که نیاز به اجرای طرح اشتغالزایی دارند، در اولویت اجرای طرح قرار گیرند.
تندپور ابراز داشت؛ در این سفر از منازل در دست اقدام که توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و کمیته امداد در حال ساخت می باشد و طرحهای اشتغال بازدید به‌ عمل آمده است.
لازم به ذکر است که مشکل اساسی مردم این منطقه احداث خانه برای مردم نبود جاده دسترسی مناسب می باشد.

سرهنگ تندپور به دیگر خدمات سازمان بسیج ادارات استان اشاره کرد و ابراز داشت؛ در ماه جاری 50 تن سیمان با همکار ستاد تخصصی اقشار سپاه فتح و بسیج کارگری جهت ارسال به شهر زلزله زده سی سخت خریداری و  تحویل بسیج سازندگی استان شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار