برگزاری جشن آغاز امامت و تجدید بیعت با حضرت ولیّ عصر عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف در نیکشهر

نیکشهر/ مراسم جشن آغاز امامت امام زمان(عج) تحت عنوان تجدید بیعت با امام عصر(عج) در دبیرستان پسرانه مالک اشتر متوسط اول شهرستان نیکشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۸۳۰۸۹
|
۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱

به گزارش خبرنگار بسیج از نیکشهر، مراسم جشن آغاز امامت امام زمان(عج) تحت عنوان تجدید بیعت با امام عصر(عج) در دبیرستان پسرانه مالک اشتر متوسط اول شهرستان نیکشهر برگزار شد.

در این مراسم که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و با حضور مسئولین ادارات شهرستان برگزار شد،حجت الاسلام والمسلمین قادری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نیکشهر ضمن اشاره به سالروز آغاز امامت و زعامت آقا امام زمان عجّل‌الله‌ تعالی‌فرجه‌الشریف گفت: نهم ربیع الاول نه تنها نخستین روز امامت امام عصرعجّل‌الله‌ تعالی‌ فرجه‌الشریف، بلکه آغاز امامت وی و زعامت ایشان و روز تجلی حاکمیت مستضعفان و نوید دهنده شکست نمرودیان و روز شادی شیعیان است.

وی تاکید کرد: برای امام معصوم دو نوع باید شادی کرد یکی به خاطر محبت و عشق برای خود وجود حضرت و دیگری شادی برای آمدن و ظهورش.

این مقام مسئول با تاکید بر ترویج جایگاه امامت و ولایت گفت: جایگاه رهبری و حکومت عدل و عدالت باید به قدری مطرح شود تا این جایگاه برای مردم شناخته تر شود.

همچنین اجرای گروه سرود و مدیحه سرایی از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

 

ارسال نظرات