نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان:

برخورد سریع با مجرمان یکی از عوامل پیشگیری از وقوع جرم است

زاهدان/ نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: با توجه به اینکه برخورد سریع با مجرمان یکی از عوامل پیشگیری از وقوع جرم است باید تلاش برای رشد پلیس درونی افراد، جنبه‌های نظارتی و بازرسی هم تقویت شود.
کد خبر: ۹۳۸۲۷۳۰
|
۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان،  آیت‌الله مصطفی در نشست مشترک با رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور و رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان ضمن تشکر از زحمات مرتضی تمیزی رئیس سابق و آرزوی توفیق برای ابوالفضل ماه‌گلی رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان با اشاره به حساسیت‌های این حوزه و لزوم توجه به ظرافت‌ها اظهارداشت: تلاش برای پیشگیری از جرائم بسیار مهم و قابل تقدیر است اما با توجه به زمینه‌های فراوان وقوع جرم در صورت بروز تخلف از نیروهای مسلح باید بعد از بررسی دقیق برخورد صورت گیرد و آمار کلی برخورد با تخلف‌ها اطلاع‌رسانی شود.

وی با اشاره به به دشواری انجام کارها در سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: باید پشتیبانی‌های لازم از سوی سازمان قضائی نیروهای مسلح نیز انجام شود.

حجت الاسلام و المسلمین شکرالله بهرامی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور نیز در این نشست با اشاره به روند کاهشی آمار جرایم نیروهای مسلح اظهارداشت: رسالت اولیه این سازمان پیشگیری از وقوع جرم است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار