فرمانده انتظامی بردسکن خبرداد:

اجرای 26 برنامه در طول هفته نیروی انتظامی در بردسکن

سرهنگ محمود مختاری، با اعلام برنامه های هفته ناجا که از 17 مهر همزمان با سراسر کشور در بردسکن هم آغاز می شود.
کد خبر: ۹۳۸۱۵۹۲
|
۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ محمود مختاری، با اعلام برنامه های هفته ناجا که از 17 مهر همزمان با سراسر کشور در بردسکن هم آغاز می شود، افزود: شعارهفته ناجا امسال با “پلیس هوشمند و امنیت پایدار” است که در اولین روز از هفته ناجا مراسم صبحگاه مشترک با حضور نیروهای نظامی وانتظامی ومدیران شهرستان برگزار می شود.

وی اجرای مراسم صبحگاه وتجلیل از برترین ناجا ونمونه های معرفی شده افزود: اجرای طلایه داران ترافیک دیگر برنامه هفته است که با همکاری مدیریت آموزش وپرورش در یکی از مدارس برگزار می گردد.

وی بهره برداری از ساختمان انتظامی مرکز بخش شهراباد را درناجا دیگر برنامه این شهرستان نام برد واظهار داشت: افتتاح ساختمان انتظامی مرکز بخش در این هفته طی مراسمی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن،غبار روبی مزار شهیدان، دیدار با امام جمعه ومدیران اجرایی در شهرستان، اجرای برنامه های فرهنگی از طریق فضای مجازی، دیدار با خانواده های معظم شهیدان وجانبازان انقلاب اسلامی ، بازدید وسرکشی از مراکز در سطح شهر ومنطقه را از برنامه های هفته ناجا در شهرستان نام برد.

مختاری در این گفت وگو به ساختمان در حال احداث ستاد انتظامی مرکز شهرستان پرداخت وافزود: ساختمان ستاد ناجا در دست اقدام است وپیش بینی می شود در سال آینده پس از تکمیل مورد بهره برداری قرار گیرد.

فرمانده انتظامی با اشاره به اینکه هنور برای مرکز دهستان کوهپایه بردسکن برنامه ایجاد مرکز انتظامی درسالجاری نداریم، گفت: موضوع باید از طرف مردم وشورای روستاهای کوهپایه در خواست شود تا پس از بررسی لازم تقاضای مردم به استان اعلام گردد.

سرهنگ مختاری آمادگی انتظامی را در سطح شهرستان برای مقابله با قاچاقچیان وسارقین کماکان اعلام کرد افزود: دستگیری سارقان وکشف مواد مخدر در شاهراه های منتهی به شهرستان با تیز بینی پلیس در جریان است ودر طول این هفته برنامه های فرهنگی از طریق فضای مجازی برای اطلاع رسانی به همشهریان انتشار میشود./

ارسال نظرات
پر بیننده ها