خبرهای داغ:
پیام سرهنگ فلاحی به مناسبت هفته نیروی انتظامی؛

نیرو‌ی انتظامی مظهر اقتدار، رأفت و رحمت در جامعه است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌ جنوبی در پیامی آغاز هفته ناجا را به همه سبزپوشان خدوم نیروی انتظامی خصوصا فرمانده و کارکنان انتظامی استان خراسان‌ جنوبی تبریک گفت.
کد خبر: ۹۳۸۱۴۱۴
|
۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ غلامرضا فلاحی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی در پیامی آغاز هفته ناجا را به همه سبزپوشان خدوم نیروی انتظامی خصوصا فرمانده و کارکنان انتظامی استان خراسان جنوبی تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

هفته نیروی انتظامی بهانه‌ای است برای پاسداشت هر چند ناچیز از دلاوری‌های سبز جامگان نیروی انتظامی و مرزبانان غیور استان خراسان جنوبی که شب و روز تلاش می‌کنند تا امنیت پایدار در مرز‌های کشور عزیزمان برقرار باشد، آنان که در راه برقراری و حفظ نظم و امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جان را در طبق اخلاص نهاده‌اند و در این راه شب و روز نمی‌شناسند.

نیرو‌های انتظامی به عنوان حافظان امنیت، آسایش و آرامش مردم و هم مظهر اقتدار و نظم و هم مظهر مهربانی، رأفت و رحمت در جامعه هستند.

بدون شک، پیشرفت، تعالی و نیل به توسعه همه‌جانبه و پایدار، بستری امن، سالم و با آرامش را طلب می‌کند تا در سایه این امنیت، فعالیت‌ها با قدرت و سرعت بیشتری شتاب گیرد و برقراری نظم و امنیت اجتماعی تنها در اثر زحمات مخلصانه همه این عزیزان واقعیت پیدا می‌کند.

اینجانب ضمن تبریک روز و هفته نیروی انتظامی، مراتب تشکر و قدردانی خود را از تلاش‌ها، رشادت‌ها و جانفشانی‌های فرماندهان و سربازان نیروی انتظامی خصوصا در فرماندهی استان خراسان جنوبی ابراز می‌نمایم و امیدوارم در سایه رهنمود‌های فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی و پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در برقراری نظم و امنیت جامعه موفق و موید باشید و توفیق روزافزون شما را از خداوند بزرگ خواستارم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
ارسال نظرات
پر بیننده ها