خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه عمار:

شهدا در برابر بزرگ‌ترین استراتژیست‌های جهان به خوبی ایستادند/ مسیر شهدا و کربلا مسیر نور است

همدان-فرمانده قرارگاه عمار گفت: شهدا در برابر بزرگ‌ترین استراتژیست‌های جهان به خوبی ایستادند و با آنها مقابله کردند.
کد خبر: ۹۳۸۱۳۰۱
|
۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸

شهدا در برابر بزرگ‌ترین استراتژیست‌های جهان به خوبی ایستادند/ مسیر شهدا و کربلا مسیر نور استبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام مهدی طائب در ویژه برنامه سالگرد شهادت شهید همدانی که در گلزار شهدای همدان برگزار شد، با بیان اینکه سردار شهید همدانی و دیگر شهدای دوران دفاع مقدس و مدافع حرم از هوش بالایی برخوردار بودند، اظهار داشت: شهدا در برابر بزرگ‌ترین استراتژیست‌های جهان به خوبی ایستادند و با آنها مقابله کردند.

وی بیان کرد: رزمندگان اسلام تنها در برابر صدام حسین نجنگیدند بلکه مقابل بزرگ‌ترین نظریه‌پردازان و استراتژیست‌های جنگی بزرگ دنیا، قرار داشتند. 

فرمانده قرارگاه عمار افزود: جهانیان، شهدای ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس همچون شهید باقری را از اعجوبه‌های جنگ می‌دانستند بنابراین این افراد با علم و دانایی مسیر شهادت را انتخاب کردند .

وی با اشاره به برخی از ویژگی‌های برجسته شهید حسین همدانی عنوان کرد: شهید همدانی از چند روز قبل از شهادتش دیگر بر روی زمین راه نمی‌رفت و شوق شهادت او را آسمانی کرده بود.

طائب با بیان اینکه اگر این شهدا در زمان امام حسین(ع) حضور داشتند واقعه عاشورا رقم نمی‌خورد، مطرح کرد: همچنین حضور این عزیزان در دوران امام هشتم، نمی‌گذاشت مامون امام رضا (ع) را مجبور به نوشیدن زهر کند.

وی با اشاره به ‌وقایع روز عاشورا، تصریح کرد: مسیر شهدا و کربلا مسیر نور است و جوانی که شیرینی راه شهدا به زیر زبانش آمد با سرنیزه هم نمی‌توان آنها را از این راه جدا کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار