خبرهای داغ:

ششمین اجلاسیه بین المللی «مجاهدان در غربت» در تهران برگزار شد

ششمین اجلاسیه بین المللی «مجاهدان در غربت» با حضور جمعی از مسئولان کشوری و لشکری و همچنین نمایندگانی از گروه‌های جهادی و کشور‌های اسلامی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۸۱۲۷۸
|
۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۷
به گزارش خبرنگار بسیج، ششمین اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت ظهر چهارشنبه با حضور سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، علیرضا کاظمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش، صلاح زواوی سفیر فلسطین، ابراهیم دیلمی سفیر یمن، علاءالدین بروجردی معاون بین الملل امور دانشجویان خارجی دانشگاه آزاد اسلامی، سهیلا زکزاکی فرزند شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر جنبش اسلامی نیجریه و نمایندگانی از گروه‌های جهادی و کشور‌ها اسلامی در مجتمع فرهنگی تلاش تهران برگزار شد.
در این مراسم که با محوریت نقش مقاومت در افول و اخراج آمریکا از منطقه برگزار شد، سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان به عنوان میزبان این مراسم ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان در این مراسم و مسئولین بین المللی و کشوری به اهداف این اجلاسیه بین‌المللی پرداخت.
قرائت پیام‌های حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی و شیخ زکزاکی به برگزار کنندگان اجلاسیه مجاهدان در غربت و سخنرانی سفرای کشور‌های فلسطین و یمن و همچنین جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سرپرست وزارت آموزش و پرورش و حسین اکبری معاون دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی از برنامه‌های این اجلاسیه بین‌المللی بود.
در جریان برگزاری ششمین اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت همچنین از ۸ نفر از مجاهدان عرصه‌های مقاومت و نیز پدر و مادر علی لندی دانش‌آموز عرضه ایثار و فداکاری به طور ویژه تجلیل شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار