خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

دشمنان همواره مبهوت جوانان انقلابی ایران هستند

نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: جوانان انقلابی ایران اسلامی همچون شهدا، همواره دشمنان را ناکام گذاشته اند.
کد خبر: ۹۳۸۱۱۶۰
|
۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام اکبر پور نماینده، ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در یادواره شهید محمود کاوه در بیرجند با اشاره به اینکه دشمنان اسلام از ابتدای انقلاب تلاش‌های زیادی برای براندازی نظام کرده اند و با برپایی قائله‌هایی در نقاط مختلف کشور سعی کردند تا به نظام و کشور ضربه وارد کنند گفت: دشمنان هیچوقت موفق نشدند و دلیل ان هم وجود جوانانی همچون شهید محمود کاوه است.

وی افزود: توکل به خداوند و توسل به ائمه اطهار(ع) و رهبری داهیانه رهبر کبیر انقلاب و رهبر معظم انقلاب سبب شد که دشمن مات و مبهوت این جوانان شود.

حجت الاسلام اکبرپور گفت: شهید محمود کاوه و امثال او که پرورش یافته مسجد و مکتب حسینی هستند در زمانی که در تحریم‌ها حتی کوچکترین فشنگ جنگی را در دست نداشتیم توانستند با رشادت‌های خود دشمن را تسلیم کنند.

نماینده، ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: جوانان امروزما هم که پرورش یافته همین مکتب هستند، در عرصه‌های علمی با ساخت موشک‌های دوربرد و نقطه زن دنیا را مبهوت کرده اند.
 
وی افزود: ما مدیون این شهدای عزیز هستیم و مدیران و مسئولان بدانند که پایه‌های میزهایشان بر خون شهدا استوار شده است وباید دراین راه تلاش کنند.

منبع: خبرگزاری صداوسیما
ارسال نظرات
پر بیننده ها