رئیس شورای اسلامی بهاباد:

فرهنگ دفاع مقدس نباید به فراموشی سپرده شود

رئیس شورای اسلامی بهاباد دریادواره سرداران و ۱۵۶ شهید گفت: قدم نهادن در مسیر شهدا زمینه ساز عزت همیشگی ماست.
کد خبر: ۹۳۸۱۱۳۷
|
۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، عباس اقبال بهابادی سه شنبه شب در مراسم یادواره سرداران و ۱۵۶ شهید شهرستان بهاباد که با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، خانواده معظم شهدابسیجیان و اقشارمختلف مردم رزمندگان در بوستان ولایت حوزه مقاومت بسیج شهید محلاتی بهاباد برگزارشد درسخنانی باتسلیت ایام دهه آخرماه صفر و باگرامی داشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس اظهارداشت: ما امروز بعد از ۴۳ سال با انواع ترفندها، توطئه‌ها و دشمنی‌ها مواجه هستیم، اما به برکت خون شهدا و تأسی از سیره این عزیزان توانسته ایم همواره پیروز شویم.
رزمنده دوران دفاع مقدس بااشاره به اینکه باید راه شهدای عزیز گرانقدر انقلاب اسلامی را دنبال کنیم و وظیفه همه ما است که این مهم را دنبال کنیم افزود: اگر انقلاب کردیم، نسل بعدی هم باید پشت سر ما باشد و تبعیت کند و وظیفه من و شماست که این وظیفه بزرگی است که روی گردن ما و شما‌ها سنگینی می‌کند.
فرماندار سا بق بهاباد با بیان اینکه جنگ پایان یافت، اما دفاع و مجاهدت همچنان ادامه دارد، افزود: شهدای ۸ سال دفاع مقدس در عرصه‌های مختلف با تمسک به فرهنگ عاشورایی توانسته‌اند رمز ماندگاری خود را به شایستگی به نمایش گذاشته وپیرو سیدالشهدا باشند.
وی به خون پاک شهدا و ثمره صبر و استقامت رزمندگان اشاره کرد گفت: انقلاب اسلامی به عنوان شجره طیبه آنچنان در دل زمین جای گرفته است که شاخ برگ‌های آن در جهان هستی خود نمایی می‌کند.
اقبال باتاکید براینکه دوام و قوام انقلاب اسلامی مدیون خون شهدا و جانفشانی خانواده ایثارگران است و اگر این عزیزان نبودند، انقلاب اسلامی در همان آغاز نابود می‌شد گفت: همه ما در مدرسه و مکتب شهدا هستیم و عشق الهی، توکل و توسل به اهل بیت (ع)، ایثار و فداکاری را از این مدرسه باید بیاموزیم.
اجرای سرود ومداحی وبیان خاطره دوران دفاع مقدس و تجلیل از پدران شهداازدیگربرنامه‌های این مراسم بود.
مراسم یادواره سرداران و ۱۵۶ شهید بهاباد سه شنبه شب با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، رئیس شورای شهر بخشداربخش مرکزی وخانواده معظم شهداجمعی ازمسئولان و اقشارمختلف مردم دربوستان ولایت حوزه شهید محلاتی بهاباد برگزارشد. 
ارسال نظرات