خبرهای داغ:
سپاه در هر عرصه ای پشتیبان مردم است

اهدا یک باب منزل مسکونی به خانواده شهید مدافع حرم تیپ فاطمیون

به همت ستاد کل سپاه پاسداران و سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین و خیرین، یک باب منزل مسکونی برای خانواده معزز شهید مدافع حرم از لشگر فاطمیون خریداری و اهدا شد.
کد خبر: ۹۳۸۰۸۲۵
|
۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سردار رفیعی فرمانده سپاه استان قزوین ظهر امروز با حضور در منزل شهید مدافع حرم حسین محمدی از شهدای لشگر فاطمیون، منزل مسکونی خریداری شده را تحویل این خانواده شهید داد.

گفتنی است بخشی از اعتبار خرید این منزل مسکونی با پیگیری اداره شاهد و امور ایثارگران سپاه صاحب الامر (عج) از طریق ستاد کل سپاه پاسداران تامین شده و بخش دیگر آن توسط سپاه استان قزوین و خیرین تهیه و خریداری گردیده است که ظهر امروز با حضور مسئولان تحویل خانواده شهید حسین محمدی که مستاجر بودند گردید.

اداره کل کمیته امداد امام خمینی قزوین نیز نسبت به تهیه فرش و اجاق گاز و تلویزیون و دیگر لوازم اولیه زندگی اقدام نمود و جمعا تحویل خانواده شهید گردید.

این شهید مدافع حرم از کشور افغانستان است که در سال ۱۳۹۴ به عضویت تیپ فاطمیون در آمد و پس از حضور در جبهه نبرد حق علیه باطل و در دفاع از حرم در سال ۱۳۹۶ در منطقه دیرالزور سوریه به شهادت رسید و در گلزار شهدای قزوین آرام گرفت.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار