اهداءخون با همت اعضای دفتر بسیج جامعه پزشکی هامون

هامون/ در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس اعضای دفتر بسیج جامعه پزشکی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان هامون خون خود را به بیماران فرآورده های خونی اهدا کردند.
کد خبر: ۹۳۸۰۴۶۴
|
۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۳

به گزارش خبرنگار بسیج از هامون، فاطمه کمیلی کفت: یکی از بحران هایی که در جهان و کشور است، شیوع ویروسی منحوس و ناخوانده به نام «کرونا»  است که اهدای خون این سنت‌ پسندیده را همچون دیگر فعالیت ها تحت شعاع قرار داده و اهدا کنندگان خون از ترس ابتلا به بیماری کمتر  به مراکز انتقال خون در شهرهای مختلف مراجعه کرده اند.

جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان افزود: اهدای خون فرصتی برای بخشیدن زندگی دوباره به بیماران و احساس پیوند با همنوعانی است که در جای جای ایران اسلامی به یاری ما نیازمندند.

وی با اشاره به این مطلب که  فرصتی که می توان با مشارکت بیشتر در زمان بروز بحران‌هایی همچون شیوع ویروس«کرونا» و نیز ایام خاصی از سال چون ماه های رمضان، محرم و صفر آن را دو چندان کرد، ادامه داد: شیوع کرونا و ترس از ابتلا به این بیماری ویروسی و عدم خروج مردم به ویژه اهداکنندگان مستمر و باسابقه از منزل باعث شد که میزان خون و فرآورده‌های خونی را کاهش دهد.

این مسئول بیان کرد: در راستای کمک به بیماران فرآورده های خونی جمعی از بسیجان دفتر بسیج جامعه پزشکی هامون با هدف کمک به نیازمندان با حضور در مرکز اهدا خون خون خود را اهدا کردند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار