نواختن زنگ مفاومت در هیرمند

هیرمند/ به مناسیت آغاز سال تحصیلی جدید زنگ ایثار و مقاومت در شهرستان مرزی هیرمند نواخته شد.
کد خبر: ۹۳۸۰۱۳۳
|
۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از هیرمند، در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس، و آغاز سال تحصیلی جدید  زنگ ایثار و مقاومت، با حضور امام جمعه شهرستان هیرمند و با شرکت تنی چند از مدیران دستگاههای اجرایی و تعدادی از دانش آموزان بسیجی، در دبیرستان دخترانه حضرت فاطمه زهرا(س)، شهرستان مرزی هیرمند، به صدا در آمد.

حجت الاسلام راشکی در این مراسم ، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، آغاز دوباره فصل بهار تعلیم و تربیت گفت: دفاع مقدس که روزی در حضور فیزیکی و نبرد رو در رو خلاصه می‌شد، به دلیل عوض شدن شرایط و نابودی و زمین گیر شدن دشمن در خاکریزهای جبهه‌های نبرد حق علیه باطل، امروز و در شرایطی کاملا متفاوت به نبرد اندیشه‌ها، و هجوم فرهنگی و تهاجم فرهنگی تبدیل شده‌است.

وی افزود: امروز دشمنان قسم خورده اسلام و مسلمین اعتقادات و اندیشه‌های جوانان متعهد و متخصص انقلابی را هدف قرار داده‌اند.

امام جمعه شهرستان هیرمند با تاکید بر ضرورت احیاء فرهنگ ایثار و شهادت و استکبار ستیزی افزود: همه ما موظفیم، فرزندانمان را در مکتب حاج قاسم، استکبارستیز و بسیجی و انقلابی، تربیت کنیم. و به این ترتیب دَین خود را نسبت به انقلاب اسلامی ادا نمائیم.

در حاشیه این مراسم نمایشگاهی از آثار دفاع مقدس و صحنه‌هایی از عملیات‌های نظامی رزمندگان اسلام و تصاویر شهدا توسط بسیج دانش آموزی شهرستان مرزی هیرمند برپا شده بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار