خبرهای داغ:

۶۰ درصد جمعیت شرق استان سمنان واکسن دریافت کردند/روند نزولی ابتلا به کرونا

شاهرود_رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت:تاکنون بالغ بر ۱۹۵ هزار دز واکسن کرونا برای ۶۰ درصد جمعیت تحت پوشش این دانشگاه تزریق شده است.
کد خبر: ۹۳۸۰۱۱۱
|
۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۶
۶۰ درصد جمعیت شرق استان سمنان واکسن دریافت کردند/روند نزولی ابتلا به کرونابه گزارش خبرنگار بسیج، دکتر رضا چمن، در جلسه استانی ستاد مقابله با کرونا اظهار کرد: روند نزولی سیر ابتلا و همه گیری ویروس کرونا در شهرستان‌های شاهرود و میامی ادامه دار است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه بستری‌های بیماران مبتلا به کرونا به ۸ تا ۱۰ نفر در شبانه روز رسیده و بسیار کاهش یافته است، افزود: در حال حاضر ۶۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌ها و مراکز تحت پوشش دانشگاه بستری هستند که ۱۲ نفر از این تعداد در آی سی یو بستری می‌باشند.
او با اشاره به اینکه واکسیناسیون در مجموعه تحت پوشش دانشگاه به سرعت در حال انجام است، گفت: از ابتدای فراگیری کرونا تاکنون ۵۴ هزار و ۲۲۸ نفر مراجعه با علایم مشکوک به کرونا در مراکز تحت پوشش دانشگاه داشتیم که بالغ بر ۸ هزار نفر با شک ابتلا به کرونا، بستری شدند.
چمن اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در بسیاری از شاخص‌ها بر اساس ارزیابی ها، در رتبه‌های برتر و شاخص‌ها بالاتر از میانگین کشوری قرار دارد.
او اضافه کرد: در طول همه گیری کرونا، با کمبود امکانات و تجهیزات در این دانشگاه مواجه نشدیم و با وجود تمامی چالش ها، تاکنون شرایط خوبی داشتیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود تصریح کرد: در بحث واکسن نیز با کمبود مواجه نبوده و در حال حاضر نیز مشکلی وجود ندارد و روند به خوبی در حال انجام است.
او افزود: تا به امروز بالغ بر ۱۹۵ هزار دز واکسن برای ۶۰ درصد جمعیت تحت پوشش دانشگاه تزریق شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها