فرمانده تیپ۲۵ نیرو مخصوص نزاجا:

پیام رزمایش فاتحان خیبر صلح و دوستی برای دوستان و همسایگان ایران

تبریز- فرمانده تیپ۲۵ نیرو مخصوص گفت: رزمایش فاتحان خیبر از مهم ترین ماموریت های نیروهای مسلح در منطقه و پیام آن صلح و دوستی برای دوستان و همسایگان ایران اسلامی است.
کد خبر: ۹۳۸۰۰۷۹
|
۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی دلاور در حاشیه رزمایش فاتحان خیبر افزود: یکی از توانمندی ها و مقدورات تیپ های نیرو مخصوص سرعت عمل بالا،ورود به صحنه عملیات و اجرای ماموریت های محوله است.
وی اضافه کردبه لطف خداوند متعال و مدیریت سلسله مراتب فرماندهی نیروی زمینی محوری، کلیه اهداف از پیش تعیین شده توسط تکاوران تیپ۲۵ نیرو مخصوص منهدم و یکی از ماموریت های مهم کارکنان ولایتمدار این یگان بصورت کامل و بدون کوچکترین خطا صورت پذیرفت.
سرهنگ دلاور افزود: در این رزمایش بزرگ ماموریت اسکورت و تامین ادوات و تجهیزات شرکت کننده در رزمایش نیز بر عهده تکاوران تیپ۲۵ نیرو مخصوص بود که الحمدلله با روحیه بالا و سلحشوری کارکنان همه مسئولیت های واگذاری به خوبی صورت پذیرفت.
وی در ادامه ضمن تاکید بر سخنان مسئولان لشکری و کشوری ایران اسلامی مبنی بر شیطنت برخی کشورهای همسایه و حضور رژیم غاصب صهونیست و تروریست های داعش در منطقه، این گونه رفتارهای بدور از عرف سیاسی را محکوم خواند.
سرهنگ دلاور اشاره کرد: رزمایش فاتحان خیبر از مهم ترین ماموریت های نیروهای مسلح در منطقه بود و پیام آن صلح و دوستی برای دوستان و همسایگان ایران اسلامی است اما این تنها گوشه ای از توانمندی های فرزندان این خاک مقدس است که قطعا استراتژی کنونی منطقه را تغییر خواهد داد.
وی در پایان ولایتمداری کارکنان نیروهای مسلح را نقطه قوت و مهمی دانست و گفت: رهبری داهیانه امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) بر جامعه اسلامی و نوید افول استکبار توسط ایشان روحیه سلحشوری و مقاومت را برای تمامی آزادگان دنیا در مقابل ظلم، پایدارتر از همیشه خواهد کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار