خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

شاخصه پروژه های سپاه، مشارکت مردمی در اجرای طرح هاست

سردار آتانی گفت: شاخصه پروژه های قرارگاه پیشرفت سپاه، علاوه بر مشارکت مردمی در ساخت پروژه، همت مردم در نگهداری پروژه هاست.
کد خبر: ۹۳۷۹۸۴۲
|
۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سردار آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در حاشیه افتتاح پروژه های قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان در منطقه الموت غربی در روستای جیردوزان بیان کرد: در راستای افتتاح طرح های محرومیت زدایی قرارگاه پیشرفت و آبادانی، سپاه صاحب الامر(عج) تعهداتی را به مردم عزیز مناطق هدف داده بود که با مشارکت مردمی اجرا شد.

وی گفت: شاخصه این پروژه ها علاوه بر مشارکت مردمی در ساخت پروژه، همت مردم در نگهداری پروژه هاست و همراهی و دعای خیر مردم عزیز این مناطق، سرمایه عظیمی برای ما می باشد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: برای ساخت کانال آب روستای جیردوزان با کمک جهادگران سپاه استان،علاوه بر مأموریتی که در این طرح برای سپاه استان تعریف شده بود، مردم خواستار ادامه ساخت کانال به میزان هزار متر با پشتیبانی سپاه استان هستند که به مردم عزیز قول می دهیم ک در اولین فرصت ما پشتیبانی خود را وارد منطقه نماییم.

سردار آنانی عنوان کرد: در بخشی از منطقه که صعب العبور بوده و امکان تردد و استقرار سخت است، دستگاه های ذیربط قول داده اند که ۵۰۰ متر لوله را تا قبل از شروع فصل کشاورزی تامین نمایند و امیدواریم تا پیش از آغاز فصل بارش انجام شود و مشکل منطقه با مشارکت مردم برطرف گردد.

وی با اشاره به ساخت مسجد روستای توته چال افزود: ما بنا نداریم از زبان فرزندان سپاه حرف منفی و غیرواقعی بیان کنیم اما آنچه را که به ما سپرده شود، قطعا به موقع و درست انجام می دهیم. پروژه ساخت مسجد این روستا که سال ها رها شده بود با حضور جهادگران قرارگاه پیشرفت و مشارکت مردم امروز فاز اول این مسجد به بهره برداری رسید.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه تصریح کرد: این پروژه چندین فوریت دارد که بخشی از آن شامل محیط پیرامونی، سرویس بهداشتی است که جزو فاز دوم بوده و فاز سوم شامل آشپزخانه مسجد و نیز تجهیزات داخل مسجد می باشد که قول می دهیم در اولین فرصت این نیازها با کمک خیرین برطرف شود.

سردار آتانی گفت: ساخت پروژه مخزن آب و لوله گذاری برعهده ما می باشد اما کنتور آب برعهده آبفای استان می باشد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها