تحویل ۱۲ واحد مسکن محرومین توسط گروه‌های جهادی به نیازمندان

به گفته فرمانده سپاه ناحیه ناحیه آستارا با تلاش‌های صورت گرفته ۱۲ واحد مسکن محرومین در هفته دفاع مقدس به نیازمندان تحویل داده شده است.
کد خبر: ۹۳۷۹۳۱۷
|
۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از آستارا، سرهنگ بهزاد قنبری پیش از ظهر امروز و در مراسم افتتاحیه سومین واحد از مسکن محرومین در یکی از مناطق صعب العبور شهرستان آستارا اظهار کرد: تا پایان سال جاری تعداد واحد‌های مسکن محرومین در شهرستان آستارا به ۱۲ واحد خواهد رسید.

وی با اشاره به شروع طرح مسکن غدیر افزود: در راستای محرومیت زدایی و حمایت از اقشار کم درآمد و محروم جامعه گفت: واحد بسیج سازندگی سپاه ناحیه با انعقاد قرارداد با اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) طرح مسکن غدیر را در دو فاز شروع و  تا پایان سال ۹ واحد مسکونی دیگر را آماده  تحویل به مددجویان فاقد مسکن خواهد نمود.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با اشاره به فعالیت‌های گروه‌های جهادی بیان کرد: در ساخت این دوازده واحد مسکونی، ۱۰ گروه جهادی فعال هستند و برای هر واحد برآورد ۱۵۰ میلیون تومان هزینه انجام گرفته که با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی، خیرین شهرستان، کمیته امداد امام خمینی (ره) و بسیج سازندگی سپاه ناحیه تامین بودجه صورت میگیرد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات