فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

تمام ظرفیت سپاه و بسیج یزد در مسیر خدمت به مردم و انقلاب به کار گرفته می شود

سردار پورشمسی، فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: از تمام ظرفیت سپاه و بسیج یزد در مسیر خدمت به مردم و انقلاب و نظام اسلامی استفاده خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۳۷۹۱۹۹
|
۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سردار رضا پورشمسی در جلسه دبیرخانه شهید مدرس استان یزد که با حضور نمایندگان مجلس استان یزد در دفتر امام جمعه یزد با موضوع راهبرد‌های توسعه مسکن استان برگزار شد، با اشاره به فلسفه ورود بسیج در مسائل اقتصادی و فرهنگی و پیگیری آن توسط کارگروه‌های مختلف اظهار داشت: در ۱۰۰ سال اخیر ایران اسلامی سه جریان فکری همواره وجود داشته و نتایجی در بر داشته است.

وی افزود: اولین جریان، جریان باستان گرایی است که توسط رضاخان ملعون با ایجاد حکومت پهلوی شکل گرفت، دومین جریان، جریان مدرنیته و سومین آن، جریان انقلاب اسلامی است که به رهبری امام خمینی (ره) شکل گرفت و نتیجه آن شکل گیری نظامی بود که دنیا از آن در حیرت ماند.

فرمانده سپاه الغدیر عنوان کرد: با افتخار و با تکیه بر ارزش‌های درونی، جنگ هشت ساله را تمام کردیم و بعد از جنگ ایران و عراق ۱۴ جنگ در خاورمیانه اتفاق افتاد که همه هدف آن، نظام جمهوری اسلامی بود که در همه صحنه‌های نظامی در طول بیش از ۴۰ سال گذشته موفق بوده ایم.

پورشمسی تاکید کرد: هر کجا به همدلی و همراهی با یکدیگر، اتکا به خدا و باور به نصرت الهی و تکیه بر قدرت مردم و خودباوری در مسیری قدم برداشتیم، توانستیم کار‌های بزرگی انجام دهیم.

وی ادامه داد: دبیرخانه شهید مدرس مرکز راهبردی سپاه یزد نیز به دنبال این است که با کارگروه‌های یازده گانه، در حوزه اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی به کشور، نظام و استان خدمات ارائه دهد و در این مسیر باز هم خود را خادم مردم می‌دانیم و تمام ظرفیت سپاه و بسیج، ظرفیت علمی و نخبگانی بسیج در اختیار مردم و جامعه است و در هر حوزه‌ای هر کاری از دست ما بربیاید، در مسیر خدمت به مردم و نظام اسلامی به کار خواهیم گرفت.

پورشمسی عنوان کرد: بیش از ۱۱۰ استاد دانشگاه با ما همراه هستند و امیدواریم با استفاده از ظرفیت آن‌ها بتوانیم در مسیر رفع مسائل و ارائه طرح‌های مؤثر قدم برداریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در استان یزد ۶۲۵ بازنشسته دارای بیماری خاص داریم همچنین ۳۵ بازنشسته نیرو‌های نظامی، فاقد مسکن و دارای مشکلات معیشتی هستند، تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم در این جلسات، با حضور مسئولان مربوطه، گوشه چشمی نیز به این جریان وجود داشته باشد تا بتوانیم وضعیت معیشتی این قشر را نیز ارتقا دهیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار