خبرهای داغ:

تخصیص ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات به مشاغل خانگی شاهرود

شاهرود_ فرماندار شهرستان شاهرود از تخصیص ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات به مشاغل خانگی این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۹۳۷۹۰۲۵
|
۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۰
تخصیص ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات به مشاغل خانگی شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج، ابوطالب جلالی در نشست کارگروه اشتغال شهرستان شاهرود اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی که به تعهدات ۶ ماهه نخست امسال خود در زمینه ایجاد اشتغال عمل نکردند باید طی چند روز آینده گزارش دهند.
فرماندار شهرستان شاهرود افزود: در بازدید‌های میدانی که هر هفته در روستا‌ها انجام می‌شود بخشی از مطالبات مردم در خصوص اعطای تسهیلات مشاغل خانگی است که با تخصیص اعتبار ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای شهرستان شاهرود می‌توان بخشی از این مطالبات را پرداخت کرد.
او با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی برای جذب اعتبارات خود کوشا باشند، اظهار کرد: برخی از مشاغل به عنوان مشاغل سخت معرفی می‌شوند که باید مسوولان بررسی‌ها بیشتری در این زمینه انجام دهند.  
جلالی از مدیران استانی خواست تا به مدیران دستگاه‌های اجرایی در برخی از موارد تفویض اختیار کنند تا مشکلات کوچک بنگاه‌های تولیدی و مردم در شهرستان حل و فصل شود.
فرماندار شاهرود با بیان اینکه بین توانمندسازی و مهارت فاصله زیادی وجود دارد، ابراز کرد: تنوع زنجیره ارزش با گوناگونی مشاغل اتفاق می‌افتد، مسوولان باید منابع را به شکل مناسبی برای مشاغل جدید فراهم کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار