در دیدار با رزمنده دفاع مقدس عنوان شد:

رزمندگان دفاع مقدس آماده شهادت بودند

رزمنده لردگانی گفت: در جبهه های جنگ هیچکس دنبال دنیا و بازگشت به خانه نبود، همه آماده شهادت بودند و هر لحظه از جبهه فضای عاشورایی داشت.
کد خبر: ۹۳۷۸۷۹۱
|
۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت هفته دفاع مقدس فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لردگان و جمعی از کارکنان با سیاوش بهمنیار از یادگاران دوران دفاع مقدس دیدار و قدردانی کردند.

در این دیدار سرهنگ پاسدار عباس رحیمی فرمانده سپاه لردگان گفت: در دوران دفاع مقدس رزمندگان برای دفاع از ایران و اسلام پا در میدان نبرد حق بر علیه باطل گذاشتند و در این راه از همه جان و مال خود گذشتند.

وی تاکید کرد: آنچه امروز بیش از هر چیزی مهم است قدردانی از رزمندگان و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا است.

همچنین در این دیدار سیاوش بهمنیار از یادگاران دوران دفاع مقدس گفت: بنده متولد سال 1343 در بویر احمد و ساکن شهر لردگان هستم.

وی پیرامون چگونگی آشنایی با بسیج و جبهه های جنگ گفت: سال 61 وقتی 17 ساله بودم، علاقه زیادی به دانستن در مورد جنگ و آنچه در جبهه ها رخ می داد داشتم و روزی در مدرسه و سر کلاس درس یکباره صدای بلندگوهای بسیج را شنیدم که می گفت: کرب و بلا ای حرم تربت خون بار حسین / این همه لشکر آمده عاشق دیدار حسین، با شنیدن این نوا بدنم لرزید و دیگر تحمل نداشتم به همین جهت بدون اجازه معلم و مدیر مدرسه بلند شدم که به سمت محل اعزام بروم اگر چه معلم مان خیلی ممانعت کرد؛ اما دیگر صبرم تمام شده بود و در نهایت به هر طریقی شد به جبهه های جنگ اعزام شدم.

وی با اشاره به چگونگی شهادت فرمانده خود گفت: یکی از صحنه هایی که هرگز فراموش نمیکنم نحوه شهادت فرمانده گردانمان جلوی چشمم بود، در عملیات کربلای 5 بیاد دارم که همه تنها به فکر شهادت بودند. همه رزمندگان دنیا و هر آنچه مربوط به آن بود را رها کرده و حسین حسین گویان آماده شهادت می شدند. در شب عملیات باران شدیدی می بارید و ارتش بعثی عراق هم با تمام توان منطقه را زیر بمباران قرار داده بود و فرمانده شجاعانه فریاد می زد پناه بگیرید و در حالی که من به فرمانده و فریادهایش که در صدد نجات جان نیروهایش بود خیره شده بودم، با بمباران جنگنده عراقی در جلوی چشمم به شهادت رسید، که این صحنه غم انگیزی بود که برای همیشه در ذهن من به یادگار ماند.

این رزمنده دوران دفاع مقدس با اشاره به فضای دوران جنگ، گفت: در جبهه های جنگ هیچکس دنبال دنیا و بازگشت به خانه نبود، همه آماده شهادت بودند و هر لحظه از جبهه فضای عاشورایی داشت.

وی در پایان تاکید کرد: اگر ما در آن زمان به جبهه رفتیم  همه به دلیل عشق به امام خمینی (ره)، و فقط برای جهاد در راه اسلام و دفاع از ایران اسلامی بود، اما از همه جوانان نسل نو انقلاب خواهشمندیم و انتظار داریم در هر شرایطی از مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، پیروی کنند و توصیه ها و رهنمودهای رهبری را با جان و دل پذیرا باشند.

 همچنین در پایان این دیدار از این رزمنده دوران دفاع مقدس تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات