فرمانده سپاه خمین:

شهدا برای پایداری حکومت اسلامی جان خود را فدا کردند

فرمانده انتظامی شهرستان خمین گفت:شهدا برای رسیدن به مقام شهادت شاخصه‌هایی دارند که نجابت، پاکی و شجاعت نمونه‌ای از ویژگی‌های شهدای امنیت خمین است.  
کد خبر: ۹۳۷۸۵۵۲
|
۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۶

شهدا برای پایداری حکومت اسلامی جان خود را فدا کردندبه گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از خمین ؛حجت الاسلام «محمدباقر نادم» معاون پژوهش و مطالعات راهبردی موسسه سیره شهدا قم در آیین گرامیداشت شهدای امنیت که بمناسبت هفته دفاع مقدس درشهرستان خمین برگزارشده بودگفت:دشمنان برای شکست انقلاب اسلامی صدام را وارد صحنه جنگ کردند و برترین امکانات نظامی را در اختیارش گذاشتند.
وی بیان کرد: رژیم بعث عراق در دوران جنگ تحمیلی دارای امکانات نظامی و انسانی زیادی بود و شهدا و رزمندگان با دست خالی و ایمان قوی توانستند دشمن تا بن دندان مسلح را شکست دهند.
معاون پژوهش و مطالعات راهبردی موسسه سیره شهدا گفت: ملت ایران امروز میراث دار مادرانی است که هنوز چشم انتظار بازشگت پیکر فرزند شهید خود هستند.
حجت الاسلام نادم اظهار داشت: امنیت مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است و باید با تداوم راه شهدا بهترین میراث‌دار دفاع مقدس باشیم.
فرمانده انتظامی خمین نیز در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان « مرتضی براتی » و « مهدی معماری»، بیان کرد: امنیت اتفاقی نیست و آرامش و امنیت درون و برون مرزها مرهون جانفشانی و ایثارگری شهدا است.
سرهنگ «بهروز فکوری» گفت: شهدا برای رسیدن به مقام شهادت شاخصه‌هایی دارند که نجابت، پاکی و شجاعت نمونه‌ای از ویژگی‌های شهدای امنیت خمین است.   
وی ادامه داد: افتخار دفاع از امنیت وطن ، توفیق برای شهدایی است که گام در صیانت از امنیت و آسایش کشور گذاشتند و راه این شهدا ادامه دارد.
فرمانده سپاه خمین نیز تقارن هفته دفاع مقدس با اربعین حسینی را تداعی گر تداوم این ۲ رویداد بزرگ دانست و گفت: امام حسین(ع) برای برپایی حکومت اسلامی از جان و خانواده خود گذشت.
سرهنگ پاسدار علی اکبر حسینی افزود: دفاع مقدس ادامه راه امام حسین(ع) بود و شهدا برای پایداری حکومت اسلامی جان خود را فدا کردند.
وی بیان کرد:حفظ یاد و نام شهدای امنیت و دفاع مقدس ضروری است چراکه آسایش و امنیت کشور به آسانی به دست نیامده است و مردم کشورهای عراق، یمن و سوریه معنای این امنیت را درک می کنند.

در پایان این مراسم که باهمکاری سپاه خمین،بنیادشهیدشهرستان خمین برگزارشده بود،از خانواده شهدای امنیت خمین ستوان یکم« مهدی معماری » و  سروان « مرتضی براتی» که کمترازیکسال به درجه رفیع شهادت نائل شده اند،توسط مسئولین شهرستانی تجلیل گردیدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار