خبرهای داغ:

اجرایی 66درصد مصوبات در میز خدمات جهادی

جانشین سازمان بسیج ادارات و کارمندان گفت: ۶۶ درصد از تصمیم گیری ها و مصوباتی که در میز خدمات جهادی در ادارات صورت گرفته به نتیجه رسیده است.
کد خبر: ۹۳۷۸۱۸۲
|
۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، جانشین سازمان بسیج ادارات و کارمندان گفت: ۶۶ درصد از تصمیم گیری ها و مصوباتی که در میز خدمات جهادی در ادارات صورت گرفته به نتیجه رسیده است.
ابراهیم صداقتی نیا تصریح کرد: یکی از خدماتی که بسیج ادارات ارائه می کند، برگزاری میز جهادی خدمت برای دسترسی مردم به مدیران و ارائه خدمات آسان به ارباب رجوع است .


وی افزود: یکی از خدمات دیگر بسیج ادارات؛ شناسایی مسائل و مشکلات محلات است که با کمک پایگاه های مقاومت بسیج محلات انجام می شود و مدیران مرتبط با آن مشکلات را به میز جهادی خدمت دعوت می کنند تا مستقیم با مردم و مشکلات شان روبه رو شوند.


جانشین سازمان بسیج ادارات و کارمندان ادامه داد: در سال های گذشته هم میز خدمت وجود داشت ولی استقبال کمتر بوده که در سال ۹۸ به هزار و سال گذشته به ۱۱۰۰ میز خدمت رسید. ضمن اینکه امسال هم تاکنون ۶۱۵ میز خدمت جهادی برگزار شده که برای مردم نتایج خوبی داشته است.


صداقتی نیا افزود: یکی از خدمات بسیج ادارات، ارائه سبد معیشتی در راستای کمک مومنانه به افراد نیازمند است که به صورت کاملا اختیاری و داوطلبانه و بصورت نقدی و غیرنقدی به ارزش ۵ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال از سوی کارمندان در دو مرحله جمع آوری و بین نیازمندان توزیع شده است.


جانشین سازمان بسیج ادارات و کارمندان: با اجرای طرح ایران مهربان، توافق نامه ای با کمیته امداد امام خمینی و سازمان بسیج ادارات منعقد شد که در نتیجه، نزدیک به ۱۷۰۰  نفر از یتیمان تحت پوشش کمیته امداد، تحت پوشش کارمندان قرار گرفتند و باتوجه به این امر مهم در هفته دولت نیز تفاهم نامه ای با کمیته امداد(طرح شهید رجایی) در جهت ترویج فرهنگ توسعه مشارکت های مردمی، کمک مومنانه و گسترش هرچه بیشتر پروژه های عام المنفعه از هفته دولت تا پایان هفته بسیج منعقد گردید.


صداقتی نیا با بیان اینکه در حال حاضر ۱۵۰ پایگاه مقاومت بسیج در ادارات تشکیل شده و ۸۵درصد کارمندان کشور عضو بسیج هستند، تاکید کرد: روزانه مراجعین محترم به دستگاه های اداری دولتی و شبه دولتی مراجعه می کنند و یکی از راه های پاسخگویی بهتر به مردم، از طریق اجرای میزهای خدمت جهادی در ادارات است. بسیج ادارات به صورت خاص و وظیفه ای برای خودش طراحی کرده که خدمات اداری را به صورت آسان به مردم ارائه و سلامت اداری در دستگاه ها تضمین شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار