مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قائم شهر در گفت و گو با بسیج خبر داد

برپایی موکب شهدای روحانیت در قائم شهر

ساری-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قائم شهر گفت:همزمان با ایام اربعین حسینی وبه همت بسیج طلاب سپاه قائم شهر موکب شهدای روحانیت در میدان آیت اله طالقانی برپا شد.
کد خبر: ۹۳۷۸۰۷۱
|
۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۱
به گزارش روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج قائم شهر ، حجت الاسلام سید میثم نبوی در گفت گو با خبرنگار بسیج در این شهرستان، از برپایی موکب شهدای روحانیت خبر داد و گفت: این موکب برای دومین سال پیاپی با همت و مشارکت طلاب و روحانیون بسیجی برادر و خواهر، خیران شهرستان و برخی ادارات و نهادها، در میدان آیت اله طالقانی قائم شهر به مدت ۵ شب برپا خواهدبود.
 
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج قائم شهر با اشاره به نشر و تبلیغ شعائر حسینی در ایام الله محرم و صفر و به ویژه ایام اربعین افزود:با توجه به شرایط کرونایی حاکم و عدم باز بودن مرز‌ها برای حضور در سفر اربعین، برپایی موکب وبرگزاری مراسم عزاداری سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) اهمیت خاص و با استقبال ویژه مردم روبرو شده است.
 
وی در ادامه افزود: این موکب در قالب ۸ غرفه با عناوین غرفه کودک، سلامت، فرهنگی، مشاوره، پرسش و پاسخ، بیان احکام و پذیرایی از عابرین و عزاداران، پخش نما‌ها و نوا‌های اربعین بصورت صوتی و تصویری و ... برپا شده است که موجب استقبال از سوی مردم و عابرین واقع شده است.
 
به گفته حجت الاسلام نبوی  این موکب به مدت ۵ شب از روز پنج شنبه اول مهر تا روز اربعین دائر و میزبان عزاداران و رهگذران خواهد بود.
 
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار