جانشین فرمانده سپاه الغدیر یزد خبر داد

توزیع بیش از ۳۵۰ هزار بسته کمک معیشتی و هزار سری جهزیه بین نیازمندان استان یزد

زارع کمالی گفت: ما تا کنون بیش از ۳۵۰ هزار بسته معیشتی و بیش از هزار سری جهزیه بیش از ۱۰ هزار لوازم التحریر و کمک های دیگری در قالب رزمایش کمک های مومنانه بین نیازمندان توزیع کردیم.
کد خبر: ۹۳۷۷۹۹۸
|
۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ سرهنگ حسین زارع کمالی جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، در مراسم گام پنجم نهضت کمک‌های مومنانه در یزد گفت: هدف از زنده نگه داشتن ایام الله این است که ما از اتفاقاتی که افتاده است، درس بگیریم و دو تا از مناسبت‌های مهمی که ما امروز در آن قرار داریم یکی اربعین حسینی و دیگری هفته دفاع مقدس است.
وی افزود: دفاع مقدس که الگو گرفته است از عاشورای حسینی و اگر عاشورای حسینی نبود طبیعتا ما انقلاب اسلامی را نداشتیم، چون انقلاب اسلامی ما ملهم از حماسه عاشورا است.

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد اظهار داشت: آن چیزی که ما در عاشورا باید خیلی به آن دقت کنیم چندتا نکته است یکی بحث علل قیام امام حسین و اینکه چرا امام حسین قیام کرد دوم اینکه چه درس‌هایی ما باید از قیام امام حسین بگیریم و سوم بحث عبرت‌های عاشورا است.

زارع کمالی خاطرنشان کرد:، اما درس‌هایی که می‌توانیم از دفاع مقدس بگیریم بحث اتحاد و همدلی مردم عزیز و بزرگوار ما است همان اتفاقی که در بحث سلامت هم شاهد بودیم.

وی اضافه کرد: در زمان دفاع مقدس اتحاد همدلی و هم افزایی بین مردم و مسئولین بود و موجب پیروزی شد و امروز نیز همان همدلی را در بحث طرح سلامت و طرح شهید سلیمانی می‌بینیم؛ اگر اتحاد و در میدان و صحنه بودن مردم نبود یقینا با مشکلات بیشتری مواجه بودیم.
جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه اگر حضور مردم و بسیجیان نبود با مشکل برمی خوردیم، بیان کرد: هر جایی همدلی و انسجام مردم باشد و در کنار آن توکل به خدا و توسل به اهل بیت و تبعیت از، ولی امر وجود داشت ما موفق شدیم.

زارع کمالی ادامه داد: از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا بسیجیان در کنار مردم بودند و به تبعیت از فرمان رهبر انقلاب مبنی بر کمک‌های مومنانه انجام وطیعه کردند و به یاری جامعه پزشکی شتافتند؛ امروز و در گام پنجم طرح شهید سلیمانی هم در موصوع واکسیناسیون و هم در بحث معیشت مردم بسیجیان در صحنه هستند.

وی تأکید کرد: امروز شانزدهمین مرحله کمک مومنانه را در سطح استان داریم که در این مرحله تا کنون بیش از ۲۰ هزار بسته معیشتی و بیش از ۵ هزار بسته لوازم التحریر و همچنین بیش از ۱۰ تن آرد تهیه و بین نیازمندان و کسانی که از کرونا آسیب دیده اند توزیع شده است.

زارع کمالی تصریح کرد: ما تا کنون بیش از ۳۵۰ هزار بسته معیشتی و بیش از هزار سری جهزیه بیش از ۱۰ هزار لوازم التحریر و کمک‌های دیگری در قالب رزمایش کمک‌های مومنانه بین نیازمندان توزیع کردیم

وی گفت: با شهدای عزیز تجدید میثاق می‌کنیم که تا پایان ریشه کن شدن ویروس منحوس کرونا در کنار مردم هستیم و آنچه در توان داریم برای خدمت رسانی به مردم و حل مشکلات آن‌ها به کار خواهیم گرفت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار