خبرهای داغ:

پیام تسلیت مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) در پی ارتحال آیت الله حسن زاده آملی

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان با صدور پیامی ارتحال آیت الله حسن زاده آملی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۳۷۷۶۸۸
|
۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۵

پیام تسلیت مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) در پی ارتحال آیت الله حسن زاده آملیبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام علیی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان با صدور پیامی ارتحال آیت الله حسن زاده آملی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر رحلت اندیشمند وارسته حضرت آیت الله آقای حسن‌زاده‌ آملی(رحمةالله‌علیه)موجب تألم و تأثر عمیق اینجانب گردید. این عالم ربانی، حیات پربرکت خویش را وقف تالیف و تفسیر آثار فاخر و گران‌بهایی کرد و به الگویی بی‌نظیر برای دانشمندان، رهروان و دوستداران روشن ضمیر خویش تبدیل گشت.

این استاد فقه و فلسفه و عرفان افزون بر تسلط بر علوم حوزوی، ریاضیات، نجوم و ادبیات، شهره به اخلاق و تهذیب نفس بود و تمام عمر پربرکت خود را وقف ترویج و تبیین فرهنگ و معارف اسلامی، تربیت شاگردان فراوان و انجام  فعالیت‌های مختلف علمی و فرهنگی کرد که بی‌شک خدمات این عالم ربانی در خاطر مردم قدرشناس ایران باقی خواهد ماند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، مراجع عظام و علمای اعلام، شاگردان، رهروان و ارادتمندان به ویژه بیت مکرم ایشان و همچنین مردم ولایتمدار استان مازندران، از درگاه خداوند متعال برای آن عارف پارسا، مغفرت و علوّ درجات مسألت می‌نمایم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار