خبرهای داغ:

بسیج اساتید باید در کار‌های علمی ورود کند

شاهرود_امام جمعه شاهرود گفت:امروز هم بسیج اساتید باید در کار‌های علمی ورود کند امور مهم مثل انتخابات، فرهنگ و مشکلات اجتماعی و سیاسی را با طرح مسائل به صورت علمی دنبال کند.
کد خبر: ۹۳۷۷۰۴۰
|
۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۷
بسیج اساتید باید در کار‌های علمی ورود کندبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس امینی در دیدار اعضای کانون بسیج اساتید دانشگاه‌های آزاد اسلامی و صنعتی شاهرود، ضمن عرض تسلیت ایام اسارت اهل بیت پیامبر (ص) و با گرامیداشت هفته دفاع مقدس جمع نخبگان و اساتید بسیجی را پتانسیلی ارزشمند برای پیگیری حقوق و مطرح کردن خواسته‌های مشروع جامعه دانست و گفت: خبر‌های خوبی در خصوص حقوق پرسنل دانشگاه آزاد اسلامی رسیده است که امیدواریم تحقق پیدا کرد.
امام جمعه شاهرود با بیان اینکه انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس یک سری واژه‌ها را باز تعریف کرد در پاسخ مسائل مطرح شده اساتید گفت: اگرچه ما در متن جامعه هستیم و از مشکلات باخبریم، اما رفع خیلی از مشکلات منع قانونی دارد و کلاف سردرگمی شده است که نهاد‌های مختلف حتی اگر بخواند نمی‌توانند آن را به نفع قشر ضعیف حل کنند، چون حل آن‌ها مستلزم تخلف است.
رئیس شورای فرهنگ عمومی با بیان اینکه توقع ما از بسیج اساتید کار‌های بزرگ و پیگیری امور مهم است خاطر نشان کرد: همانگونه که در زمان جنگ مشارکت فعال اساتید وجود داشت امروز هم بسیج اساتید باید در کار‌های علمی ورود کند امور مهم مثل انتخابات، فرهنگ و مشکلات اجتماعی و سیاسی را با طرح مسائل به صورت علمی دنبال کند.
او اضافه کرد: اساتید بسیجی و ولایت مدار لازم است گرا‌هایی که توسط رهبری داده می‌شود را برای نحوه و جهت حرکت و فعالیت خود مد نظر قرار داشته باشند تا جلوی بسیاری از لطمات و هزینه‌هایی که به کشور تحمیل می‌شود گرفته شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار