خبرهای داغ:

عمل براي خداوند پاداشي عظيم به همراه دارد

حجت الاسلام محمد سعيدي آريا کارشناس مذهبي برنامه سمت خدا گفت: عمل براي خداوند پاداشي عظيم به همراه دارد.
کد خبر: ۹۳۷۶۵۳۸
|
۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹

به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان؛ حجت الاسلام محمد سعيدي آريا کارشناس مذهبي برنامه سمت خدا در جمع آحاد پاسداران ستاد سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: هر کار و عملي که براي خداوند باشد در روز قيامت پاداشي عظيم را به همراه دارد.

کارشناس مذهبي برنامه سمت خدا افزود: شيطان همواره تلاش مي کند تا نيت انسان ها را تبديل به غير خدا بکند و با اين کار اعمال انسان ها را تباه مي کند.

او افزود: شيطان تلاش مي کند تا غير خدا را در دل ما عزيز کند تا نيت انسان ها را تباه کند و مادامي که جهت گيري ما اشتباه باشد سعادتمند نمي شويم.

حجت الاسلام محمد سعيدي آريا تصريح کرد: انسان ها به دنبال اين هستند که مسئوليت اشتباه خود را به عهده نگيرند و اين باعث مي شود باز هم انسان اشتباه را تکرار کند.

او ادامه داد: بايد تلاش کنيم تا فرزندانمان را خوب تربيت کنيم و ولي و سرپرست خوبي براي آنها باشيم و همواره تلاش کنيم تا از زمان به نحو احسن استفاده کنيم .

ايشان افزود: خداوند در وعده خود خطا نمي کند و بدانيد هر عمل صالحي که انجام دهيد در روز قيامت چند برابر آن را پاداش خواهيد ديد.

همچنين در اين برنامه روايت گري دوران دفاع مقدس توسط راوي استاني آقاي سيد مير نظام مير عمادي و همچنين مداحي توسط آقاي مهدي سعدي نيز انجام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها