خبرهای داغ:
در بیانیه هفته دفاع مقدس مجمع راهبردی بسیج شهرستان گلپایگان آمده است:

مطالبه‌گری از مسئولان در پایبندی و بازنشر فرهنگ دفاع مقدس ضروری است.

مجمع راهبردی بسیج شهرستان گلپایگان در آستانه چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۷۵۹۶۱
|
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلپایگان، مجمع راهبردی بسیج شهرستان،در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس،با صدور بیانیه ای مطالبات خود را مطرح نمود.
متن کامل بیانیه به شرح ذیل است.

بسم رب الشهداء و الصدیقین

بیانیه هفته دفاع مقدس مجمع راهبردی بسیج شهرستان گلپایگان

مجمع راهبردی بسیج شهرستان گلپایگان در بیانیه ی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس ضمن تجدید بیعت با حضرت امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب حضرت الامام خامنه حفظه الله ، شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم ، بیان می دارد دفاع مقدس در همه ی عرصه های نظام مقدس جمهوری اسلامی  از ماندگارترین حماسه‌های ملت دین مدار، فهیم، بصیر و انقلابی جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود. که دارای پیامدها و دستاوردهای ارزشمند و عظیمی در حوزه‌های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، نظامی، امنیت و ... بوده است.

در واقع می‌توان گفت که دفاع مقدس، صحنۀ بروز افتخارات، عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی است که جمهوری اسلامی ایران، همچون نگینی تابناک تا همیشه، در تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان خواهد درخشید.

پایداری ملت بصیر و انقلابی ایران اسلامی که برخاسته از روح ایمان و وحدت بود، در سایۀ هدایت‌های حکیمانه و مدبرانۀ رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) سبب احیای مکتب سازنده و نهضت بیداری اسلامی در جهان شد. در واقع دفاع مقدس در زمینه‌های مختلف سیاسی، نظامی، اجتماعی، فرهنگی و … توانست معادلات جهانی را بر هم زند.

گرچه این فرهنگ به منزلۀ گنجینه‌ای ارزشمند همواره می‌تواند برای ملت ایران و دیگر جوامع اسلامی نیرو زا و قدرت آفرین باشد، اما این مهم در گرو شناخت ابعاد و مؤلفه‌های فرهنگ متعالی مقاومت و ایثار است .

ما بسیجیان شهرستان گلپایگان باتقویت اعتماد به نفس و خودباوری؛ رشد باورهای دینی؛شکوفایی استعدادها و بروز خلاقیت‌ها؛رشد فضائل اخلاقی و معنوی؛افزایش انسجام اجتماعی و تحکیم وحدت ملی؛تثبیت اقتدار جمهوری اسلامی ایران؛تضمین استقلال کشور و بازدارندگی دشمنان به تعرض به ایران اسلامی؛ایجاد الگوی مبارزه با قدرت‌های بزرگ؛بر باد دادن رویاهای رژیم صهیونیستی نسبت به اندیشه از نیل تا فرات؛کمک به بیداری اسلامی؛

عهد می بندیم تا پای جان ازآرمانهای انقلاب اسلامی  با افزایش اتحاد هرچه بیشتر گروه‌های مختلف اجتماعی شهرستان ،همچون زمان دفاع مقدس به گونه‌ای که همۀ مذاهب و اقوام در دفاع مقدس خود را مکلف به حضور در صفِ واحد برای حفظ کشور اسلامی می‌دانستند ماهم بمانیم.

 در پایان بسیج راهبردی شهرستان گلپایگان اعلام می دارد مطالبه‌گری از مسئولان و متولیان در پایبندی و بازنشر فرهنگ دفاع مقدس از ضرورت‌ها است.

گسترش و تعمیق فرهنگ دفاع مقدس و نهادینه کردن ترویج این فرهنگ متعالی تضمین کننده استحکام پایه‌های انقلاب اسلامی و هویت ملی است.جلوگیری از تحریف و فراموشی فرهنگ دفاع مقدس وظیفه‌ای همیشگی و همگانی است.

بهره مندی عالمانه و هوشمند از تجارب و دست آوردهای دفاع مقدس نقش تعیین کننده‌ای در شکست دشمنان و مقدمه‌ای برای فروپاشی رژیم صهیونیستی است.آگاه نمودن جامعه نسبت به توطئه‌های دشمنان و یادآوری تهدید آن‌ها از ضرورت‌های همیشگی است.

تقویت حس مقاومت در برابر دشمنان و توطئه‌های آن‌ها بسیار با اهمیت است.تقویت امید به آینده و رفع ابهامات در مسیر تحقق اهداف اهمیت بالایی دارد.تسری افق نگاه راهبردی در مقابله با سیاست‌ها و راهبردهای دشمنان از ضرورت‌ها است.

ارتقا تاب آوری عمومی و مقاومت همه جانبه در مقابل اهداف دشمنان دارای اهمیت است.

ومن الله توفیق

دبیرخانه مجمع بسیج راهبردی شهرستان گلپایگان

ارسال نظرات
آخرین اخبار