خبرهای داغ:
یاسر متانت
بیانیه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس سپاه گلپايگان

تجربیات دفاع مقدس،فرصت مغتنمی برای پیشرفت و تعالی نظام اسلامی

ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس سپاه گلپايگان،در آستانه چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس،بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۷۵۶۲۱
|
۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلپایگان، دبیرخانه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس ناحيه مقاومت بسيج سپاه گلپايگان اطلاعیه ای صادر کرد .

متن الی اطلاعیه به شرح ذیل است:

سلام بر يادگاران هشت سال دفاع مقدس ،سلام بر منتظران شهادت ، سلام بر لباسهاي بي رياي خاكي ، سلام بر صبح صادق رزم وسلام  بر رزمندگان  و دلارمردان حماسه هشت سال دفاع مقدس اين وارثان خون حسين. سلام بر خون سرخ شهيدان جبهه هاي حق عليه باطل وسلام بر آنان كه (فاستقم كما امرت ومن تاب معك ) را شنيدند وجامه عمل به آن پوشاندند . سلام بر همه عاشقان دلسوخته سلام بر غيور مردان صحنه هاي نبرد   .
  درود  بي  پايان حق بر جاودان انسانهایي كه در آتش عشق در زندانهاي اسارت سوختند ،آنان كه در سكوت شب  اردوگاههاي دشمن بعثي سرود سپيده را سر دادند و با ناله هاي نيمه شب خداي را خواندند واز او مدد طلبيدند – درود بر همه رهروان اين طريق – شما عزيزان جان بر كف  شما عزيزاني كه در طريق   الي  الله لحظه اي از تلاش دست بر نداشتيد.

 دوران هشت ساله دفاع مقدس و شجاعت و غیرت امت سلحشور ایران در حفظ و اعتلای نظام مقدس اسلامی و حراست از مرزهای عزت و شرف این رمز و بوم، به مثابه یکی از حساس‌ترین و بارزترین برهه‌های حیات راستین این ملت، همچون نگینی تابناک،تا همیشه زمان،بر تارک تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان می‌درخشد.

چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس يادآور بهترين لحظا ت  عاشقي  انسانهاي بزرگي است كه به نداي پير  مراد انقلاب  اسلامي ،حضرت  امام خميني(ره)  لبيك گفتند و اینک این انقلاب بزرگ و تاریخ ساز و  دوران طلایی هفته دفاع مقدس در آغاز دهه پنجم قرار دارد  و  فرصت مغتنمی برای بازخوانی انقلاب اسلامی و دستاوردهای دفاع مقدس مي باشد و بايستي تجربيات چهاردهه اول براي پيشرفت و تعالي نظام اسلامي بكار گرفته شود .

ياد و خاطرشان در  صفحات تاريخ پر افتخار ميهن عزيزمان ماندگار  باد.

دبیرخانه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس

ناحيه مقاومت بسيج سپاه گلپايگان

ارسال نظرات
آخرین اخبار