فرمانده سپاه کربلا:

شهدا نگذاشتند یک وجب از خاک کشور به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد

ساری-فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه شهدا جان خود را فدای ایران اسلامی کردند،اضافه کرد: امنیت،استقلال و عزت ایران اسلامی مرهون خون شهدا است و شهدا نگذاشتندیک وجب از خاک ایران به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد.
کد خبر: ۹۳۷۵۰۲۲
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سردار سیاوش مسلمی در آئین نهضت کمک‌های مومنانه ویژه هفته دفاع مقدس با گرامیداشت یاد وخاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، با اشاره به اینکه امنیت امروز ایران اسلامی مرهون خون شهدا است، گفت:کمک‌های مومانه حاصل هم افزایی و همدلی با محوریت نمایندگی، ولی فقیه در قرارگاه امام حسن مجتبی (علیه السلام) می‌باشد.

فرمانده سپاه کربلا، با بیان اینکه کمک‌های مومنانه صحنه‌های همدلی را به نمایش گذاشته است، افزود: در کمک‌ها مومنانه خیرین بدون انکه نام و نشانی از آن‌ها برده شود، حماسه‌های زیبایی افریدند.

سردار مسلمی در ادامه از کمک مومنانه ۱۱۰ میلیاردتومانی مردم از ابتدای سال تا به امروز خبر داد و گفت: در ۶ ماه اول سال کمک‌های مومنانه در قالب‌  بسته‌های متنوع به دست نیازمندان رسید.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه ۳ میلیارد تومان برای بیماران کرونایی و افرادی که از کووید ۱۹ دچار آسیب شدند، هزینه شده است، خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی سپاه کربلا هم با تهیه ۱۰ هزار بسته معیشتی برای نیازمندان به استقبال هفته دفاع مقدس رفت.

به گفته سردار مسلمی ۵ هزار بسته نوشت افزاری هم به دانش آموزان نیازمند و ۲۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان اهدا شد.

فرمانده سپاه کربلا از کمک 10 و نیم میلیارد تومانی نهضت کمک مومنانه در هفته دفاع مقدس هم خبر داد و افزود:سپاه در خدمت مردم است و به این خدمت افتخار می کند.
 
سردار مسلمی با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی، افزود: مردم از سپاه انتظار و توقع بیشتری دارند چرا که جنس سپاه مردمی است و سپاه هم حاصل و میراث خون شهدا است.
 
فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه شهدا جان خود را فدای ایران اسلامی کردند، اضافه کرد: امنیت و استقلال و عزت ایران اسلامی مرهون خون شهدا است و شهدا نگذاشتند یک وجب از خاک ایران به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد.
 
سردار مسلمی با تاکید براینکه باید پاسدار میراث خون شهدا بود، تاکید کرد: باید در راه و مسیر شهدا ثابت قدم ماند و برای تحقق ارمان های انقلاب تلاش کرد.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها