مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درسپاه خمین:

دفاع مقدس عالی‌ترین نوع مقاومت و حماسه را به جهانیان نشان داد

حجت الاسلام خزائی گفت:شعارطنین انداز «ما مقتدریم» همگام با دولت انقلابی  جهت طی نمودن قله های پیشرفت وتعالی برای رسیدن به تمدن بزرگ اسلامی است.
کد خبر: ۹۳۷۴۷۶۰
|
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۴

دفاع مقدس عالی‌ترین نوع مقاومت و حماسه را به جهانیان نشان داد.به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ازخمین؛حجت الاسلام محمدسعیدخزائی مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درسپاه خمین ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت:یکی ازحساس ترین و در عین حال تاثیرگذار حوادثی که در انقلاب اسلامی رخ داد و این انقلاب را بیمه نمود جنگ هشت ساله و دفاع مقدس بود ودفاع مقدس گنج عظیمی است که می‌توان از آن درس‌های مختلفی گرفت .

وی گفت:هفته دفاع مقدس را از این رو به این نام نامگذاری، شد که بتوانیم پیام فرهنگ جهاد و شهادت را به نسل امروز برسانیم وآنچه که امروز موجب پیروزی جبهه مقاومت بر استکبار شده است فرهنگ دفاع مقدس می باشد.

حجت الاسلام خزائی درادامه بیان کرد:دفاع مقدس عالی‌ترین نوع مقاومت و حماسه را به جهانیان نشان داد که این نوع دفاع  همانند قیام امام حسین (ع) برای حفظ اسلام ناب محمدی(ص)بود.

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درسپاه خمین درپایان تصریح کرد:شعارطنین انداز «ما مقتدریم» درآستانه چهل ویکمین سالگرد دفاع مقدس، همگام با دولت انقلابی  جهت طی نمودن قله های پیشرفت وتعالی برای رسیدن به تمدن بزرگ اسلامی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار