نخستین دوره آموزشی ضابطان یگان حفاظت اراضی سیستان‌ وبلوچستان برگزار شد

فرمانده یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از برگزاری نخستین‌ دوره آموزشی ضابطان قضایی یگان حفاظت از اراضی این استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.
کد خبر: ۹۳۷۴۳۵۶
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سرهنگ غلامرضا سراوانی اظهارداشت: در این دوره آموزشی۱۲ ساعته که با حضور مدیرکل، معاون املاک وحقوقی اداره‌کل و کارشناسان یگان حفاظت ادارات شهرستان‌های تابعه راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان برگزار و قوانین، مقررات و ضوابط قضایی به منظور آشنایی هر چه بیشتر تشریح شد.

وی همکاری و تعامل مجموعه وزارت راه و شهرسازی و قوه قضاییه را تضمین حراست از اراضی دولتی دانست و افزود: با توجه به اینکه حفظ حقوق شهروندی از الزامات مهم در انجام وظایف یگان است باید فعالیت یگان حفاظت به عنوان ضابط قضایی همراه با حفظ همزمان اقتدار، سلامت و احترام به مردم باشد.

فرمانده یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت فعالیت این یگان خاطرنشان کرد: کوچکترین چشم‌پوشی ممکن است باعث دست‌درازی زیاده خواهان به اموال دولتی شود اما حضور پررنگ و مقتدرانه یگان‌های حفاظت استان‌ این اداره این اجازه را به زیاده‌خواهان نخواهد داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار