خبرهای داغ:

تکمیل واکسیناسیون شرق استان تا دو ماه آینده/تزریق بیش از ۱۵۲ هزار دُز واکسن

شاهرود_معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با اشاره به تزریق بیش از ۱۵۲ هزار دُز واکسن در شرق استان گفت: با این روند پیش بینی می‌شود تا دو ماه آینده واکسیناسیون شرق استان کامل شود.
کد خبر: ۹۳۷۳۹۱۶
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳
تکمیل واکسیناسیون شرق استان تا دو ماه آینده/تزریق بیش از ۱۵۲ هزار دُز واکسنبه گزارش خبرنگار بسیج، دکتر احسان بینش در نشست شورای آموزش و پرورش شاهرود به میزبانی سالن ولایت فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه واکسیناسیون دانش آموزان پایه دوازدهم متولدین اول مهرماه ۱۳۸۲ تا اول مهرماه ۱۳۸۳ آغاز شده است، افزود: واکسیناسیون افراد بالای شش سال در دستور کار و در کمیته‌های فنی در حال انجام است و واکسن بالای ۱۸ سال در روستا‌ها و ۲۵ سال در شهرستان نیز مصوب و انجام خواهد شد.
او با بیان اینکه واکسیناسیون خانواده دانش آموزان نیز مورد توجه است که در این زمینه هم مشکل نداریم، گفت: در روز گذشته ۴۲ هزار دُز واکسن تحویل شده و شرایط واکسن مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود عالی است.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود تاکید کرد: در ۱۵ روز گذشته ۷۵ هزار دُز واکسن تزریق شده که روزی تا ۶ هزار تزریق انجام که معادل پنج ماه گذشته است.
او با حمایت از بازگشایی مدارس بصورت تدریجی و هفته‌ای سه بار افزود: بنده به عنوان، ولی دو دانش آموز حتماً با بازگشایی مدارس فرزندانم را به مدرسه خواهم فرستاد.
بینش وضعیت رنگ بندی شهرستان را نارنجی عنوان کرد و گفت: شرایط بیماری در شرق استان خوب و بستری روزانه ما به زیر ۲۰ نفر رسیده و در مجموع ۱۱۰ مورد بستری داریم و بیش از ۱۵۰ هزار دُز واکسن تزریق شده و با این سرعت تا دو ماه آینده واکسیناسیون در شرق استان کامل می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار