توسط دبیرخانه محله مهرورزی ناحیه شهرستان قم صورت گرفت:

ویژه‌ برنامه آموزشی تفریحی مدیران محلات و فرماندهان حوزه های بسیج خواهران قم

ویژه برنامه آموزشی تفریحی مدیران محلات خواهر و فرماندهان حوزه های بسیج خواهران ناحیه بسیج شهرستان قم، در مجتمع فرهنگی تفریحی غدیر برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۳۵۴۳
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۴
ویژه‌ برنامه آموزشی تفریحی مدیران محلات و فرماندهان حوزه های بسیج خواهران قم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، ویژه برنامه تفریحی آموزشی مدیران محلات خواهر و فرماندهان حوزه‌های بسیج خواهران از سوی دبیرخانه محله مهرورزی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قم، روز سه شنبه ۲۳ شهریورماه در مجتمع فرهنگی تفریحی غدیر برگزار شد.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه قم، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه استان، معاونان و مشاوران امور بانوان استانداری، فرمانداری قم، اداره کل ورزش و جوانان، کمیته امداد، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بسیج دانشجویی در این برنامه حضور داشتند.

همچنین فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان قم، مسئول نمایندگی ولی فقیه در این ناحیه و مسئول مقر کتاب از دیگر مسئولان حاضر در این برنامه بودند.

به گفته «سرهنگ جعفری» فرمانده ناحیه شهرستان قم در این مراسم، محله محور بودن برنامه‌ها و فعالیت‌های بسیج از اهمیت خاصی برخوردار است و استفاده از ظرفیت‌های استانی، منطقه‌ای و محله‌ای امری ضروری و لازم جهت پیشبرد اهداف و برنامه‌ها می‌باشد.

همچنین معاونان امور بانوان در ادارات و ارگان ها، به بیان ظرفیت‌های خود جهت پیشبرد اهداف فعالیت‌های محله محوری در سطح استان قم پرداخته و بصورت مجزا با محلات و مدیران گفت: وگو کردند.

انتهای پیام/ فرزانه
ارسال نظرات
آخرین اخبار