مسئول معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه خمین:

کارکنان وظیفه سرمایه های ارزشمند نظام اسلامی هستند

سرهنگ فتحی گفت:همه کارکنان وظیفه این ناحیه دُز اول واکسن کووید-۱۹ را تزریق کرده و ظرف یک ماه آینده نیز بطور کامل دُز دوم را دریافت خواهند کرد.
کد خبر: ۹۳۷۲۵۳۶
|
۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ازخمین؛سرهنگ پاسدار ابراهیم فتحی مسئول معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه خمین گفت:یکی از ویژگی های اصلی سپاه پاسداران از بدو تاسیس تابحال مردمی بودن این نهاد مقدس می باشد، و امروز تلاش برای تامین سلامت و کمک به کاهش بیماری کرونا مصداق دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی می باشد.

وی گفت:کارکنان وظیفه به عنوان امانتی در دست نیروهای مسلح می باشند و در راستای صیانت از سلامتی کارکنان وظیفه واکسینه نمودن آنها درخصوص ویروس کرونا از اولویت‌های اصلی برنامه های ما دربهداشت ودرمان می باشد.

سرهنگ فتحی افزود:تقریبا همه کارکنان وظیفه این ناحیه دُز اول واکسن کووید-۱۹ را تزریق کرده و ظرف یک ماه آینده نیز بطور کامل دُز دوم را دریافت خواهند کرد.

مسئول معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه خمین درپایان گفت:علاوه بر آموزش و ارتقای سطح مهارت سربازان ، ارتقای باورهای دینی آن ها که توسط معاونت های مربوطه انجام می گیرد، وظیفه حفظ و صیانت از جان این عزیزان هم برای ما دارای اهمیت می باشد.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
آخرین اخبار