۳۵ درصد جمعیت استان واکسینە شدە اند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان تصریح کرد کە استان کردستان بە نسبت جمعیت و تعداد بستری‌ها کمترین میزان مرگ و میر بر اثر کرونا در کشور را دارد.
کد خبر: ۹۳۷۲۵۲۳
|
۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  محمد ابراهیم زارعی در جلسە ستاد استانی مقابلە با بیماری کرونا کە بە حضور معاون سازمان بازرسی کشور برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های کادر بهداشت و درمان برای مقابله با بیماری کرونا گفت: از آغاز شیوع کرونا ۴۵ جلسه ستاد استانی مبارزه با کرونا و ده‌ها جلسه دیگر در کمیته‌ها و زیر مجموعه‌های دیگر برگزار شدە است.

وی با بیان اینکە تاکنون ۳۹٨ هزار بازدید مشترک از اماکن و اصناف انجام شدە است، افزود: در همین مدت سە هزار و ۵۰۰ واحد پلمپ و تعداد دو هزار و ۵۰۰ مورد نیز بە مراجع قضایی معرفی شدند.

زارعی یادآوری کرد: از آغاز شیوع کرونا ۳۴ هزار نفر بستری و متاسفانه تعداد هزار و ۵۵۴ نفر نیز فوت کرده اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در بخش دیگری ازسخنان خود روند واکسیناسیون در استان را رضایت بخش عنوان کرد و گفت: بیش از ۳۵ درصد جمعیت استان در مقابل بیماری کرونا واکسن دریافت کردەاند.

زارعی اضافە کرد: در سطح استان کردستان ۴۲۷ هزار نفر دوز اول و ۱۹۴ هزار نفر نیز هر دو دوز واکسن را تزریق کردە اند کە معادل ۳۵ درصد جمعیت استان است.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار